Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro Niche Keywords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Jeg er erfaren i at finde de såkaldte micro niche keywords og derefter tjekke hvordan konkurrencen står til med bestemte keywords i google. Jeg vil gerne tilbyde 3-5 stykker herinde min service gratis hvis jeg må bruge jer som referencer til senere, hvor jeg vil sælge den. 

Jeg kan finde søgeord med okay CPC, meget lav konkurrence og som er søgt på mindst 1000 gange om måneden. Det er kun engelske ord lige nu "desværre" :) Så bare jeg får en niche at arbejde med, fx "dog breeding", så kan jeg finde nogle gode keywords med meget lav konkurrence inden for det. 

Derudover kan jeg tjekke konkurrencen på enkelte keywords som i giver mig, og se om den er nem at få en god placering på. 

Alt dette kan gøre manuelt, men tager laaaang tid. Især når man arbejder med store mængder keywords. Så skriv hvis det har din interesse :)

Hilsen Rasmus

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du er nødt til at bevæge dig ind på det danske marked, hvis du skal hente kunder gennem en tråd på amino. Jeg mener, folk herinde henvender sig primært til det danske marked, så derfor vil det nok være dem du skal ramme.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:

Jeg tror du er nødt til at bevæge dig ind på det danske marked, hvis du skal hente kunder gennem en tråd på amino. Jeg mener, folk herinde henvender sig primært til det danske marked, så derfor vil det nok være dem du skal ramme.

Ja det er jeg klar over :) Men det er meget mere besværligt med de danske, der er ikke rigtig noget marked for det her. Folk skal bruge hosting fra en dansk udbyder + et .dk domæne (.info får slet ikke lige så god placering som .dk i google.dk). Det bliver alt sammen meget dyrere, jeg har endnu ikke set nogen som gør det i Danmark endnu. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)