Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lægge ansigt til et website - godt / skidt?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt inspireret af et andet indlæg, omkring troværdighed, så har jeg forsøgt at ændre et par af mine sider. Tanken bag er jeg gerne vil udstråle en professionel, men også uformel, holdning til de forretningsaktiviteter jeg driver. Ud over dette, anser jeg det som et troværdighedssignal, at turde ligge ansigt til ens forretning. Om jeg har knækket koden på den helt rigtige måde er jeg lidt i tvivl om. I kan se eksempler her:

Om siden på IOOS Internet ApS 

Om siden på NyeSokker.dk

Om siden på Parfume-Priser.dk 

Filosofien bag var at påklædningen gerne måtte udstråle: uformel, men det fotograferet udstyr gerne måtte udstråle: profesionalitet. Spørgsmål er så:

Skaber det mere eller mindre troværdighed? Begrund gerne.

Det er 3 forskellige typer sider, og det er ikke sikkert metoden virker lige godt på alle typer.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke en forvokset teenager med cap øger troværdigheden ;)

Det kommer jo an på målgruppen - men det virker ikke her.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe point taken, og jeg er også selv i tvivl om det er måden at gøre det på. Jeg har kort skrevet min begrundelse for netop det valg i indlægget oven over :-).

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker desværre heller ikke her.

Jeg forstår sagtens din hensigt med at få det til at virke uformelt, men jeg tror desværre, at du har taget den en tand for vidt. Det virker nærmere en smule useriøst, hvor jeg som kunde ikke ville være sikker på, om du har styr på tingene eller ej. Billedet udstråler ikke "at have styr på tingene". Der er mange måder at udstråle at være uformel, men denne tror jeg skader mere end den gavner.

Det virker fint nok på IOOS, da det sagtens kan tiltale målgruppen, men på dine 2 andre sider tror jeg ikke, at det udstråler noget positivt for målgruppen. Desværre.

Tag det ikke personligt - You can do better :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør noget mere ud af dine billeder. Jeg synes teksten er rigtig god. Men jeg synes ikke så meget om dine billeder. "Desværre".. :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Synes det er lidt for "sjusket".. 

Elsker selv det uformelle, men skal stadig være et lille touch af den profesionelle :-)

Hvad med et skævt smil eller anden skæv vinkel

mikkel

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal gøre det ordentligt, - knægt ;)

Godt tænkt med udstyret i proff. kvalivare, - men hvis du skal være casual så skal du dælme køre linjen ud.

Din sikkert søde dame, burde have verdens brede smil og køre på rulleskøjter med albuebeskyttere og en pakke i den ene hånd.

Humør- fart over feltet - hurtig levering og overskuds-menneske.

Ikke, - jeg er genert, fed og har stor næse/ nu styrer du dig med det kamera, - jeg er sgu kun ansat

Hvad med direktøren?

Enten er du supertjekket med habit og iPhonen skødeløst stikkende op af lommen, eller også er du mennesket bag firmaet, som også tømmer skraldespanden. Jeg ville f.eks på sokkesiden vælge de fedeste og dyreste sko (som mærkefreaks kan genkende) og så have de sygeste sokker (nice udvalg iøvrigt) som din mor/kæreste ikke vil se dig i, - for simpelthen at koble dyrt varemærke med seje sokker. Du sidder selvfølgelig med benet skødeløst over det andet bens knæ, så det bliver bemærket.

Iscenesættelse, - er ingen skam.

(Du kan jo altid returnere skoene)

You got the point......

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er rimeligt svært at se pro ud hvis man er direkte fysisk tilbagelænet. Det kræver muligvis man så skal bruge "tension": at du nok er tilbagelænet men ikke fysik synker. 

Du kan sagtens virke cool og afslappet selvom du bøjer dig fremad. Vær opmærksom på at sætte hænder og arme naturligt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fototeknisk synes jeg, at fotoet er helt fint, bl.a. fordi der ikke er skygger, men din PÅKLÆDNING....!

Den grønne sportsjakke virker meget drenget sammen med den hvide hat. Du får mere opmærksomhed på dig selv end på dit foretagende/det, du udretter. Det er der ikke noget forkert i, men du skal være klar over, hvilken målgruppe du ønsker at få fat i - det er IKKE kapitalen og beslutningstagere, dit foto appellerer til.

Bo Lyhnes foto er bedre: En neutral skjorte, som ikke snupper opmærksomheden. Forskellen på dig og Bo er også, at Bo ikke gemmer sit ansigt bag en hat; det gør du (virker det som om på mig, altså). Derved mindsker du troværdighed og pålidelighed.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke vild med billederne, men i modsætning til de fleste andre er det ikke pga. din påklædning, for det har jeg lært at man ikke skal bedømme folk på.

Men når jeg kigger på det, er det som om der er noget galt. Og efter at have kigge lidt længere, går det op for mig. at der er meget lidt "kontor" over din arbejdsplads. Det ser ud som om du har stillet udstyre op på et spisebord, og fået taget billederne.

Det kan også være at det er sådan det er, og at det fungerer fint for dig. Men som modtager virker det ikke specielt troværdigt, og så kan det godt være at tøjet alligevel bliver et problem, fordi de to ting tilsammen udstråler det modsatte af det du vil.

&feature=related">SEO rapperen kan sagtens være casual, og alligevel udstråle at han har styr på tingene. Men her er omgivelserne også mere business agtige

Men alt er jo en smagssag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)