Hej!
Synes du har fået lavet en ganske god Webshop!
Som du også selv nævner så falder mange nok fra på sortimentet (det er meget småt)
Men det kommer der jo nok mere af med tiden!
Du bør overveje hvad du kan gøre for at skabe mere indhold på siden således at du ikke har en så høj afvisningsprocent!
I den forbindelse vil jeg anbefale dig at få skrevet nogle længere og derved mere detaljerede produktbeskrivelser! Både så potentielle kunder bliver interesseret i at putte en vare i kurven, men også så du har mere indhold så du lettere bliver fundet på google.
Skriv gerne hvilke materialer dine produkter er lavet af! Det kunne jeg ikke finde inde på det produkt jeg kiggede på!
Derudover skal du skabe en masse omtale af din webshop! Hver aktiv i en masse forums ligesom du er på amino! Men også på mere relevante forums, hvor din målgruppe befinder sig! Anbefal det til venner, som så siger det videre!
Sørg for at de første kunder får en rigtig god oplevelse med service således at de anbefaler din webshop(alle kunder skal selvfølgelig have en god behandling, men de første er ekstremt vigtige)
Arbejd med SEO på din webshop så du får en masse besøgende organisk (gratis). Sørg for en masse backlinks til din webshop!
Se på hvordan du kan optimere din webshop! Jeg har lige kigget på købsprocessen og kommer lige med et par råd:
Begræns antallet af oplysninger der skal indtastes! Det gør det langt mere overskueligt!
Slå fornavn og efternavn sammen til et felt kaldet Navn eller Fulde navn.
Slet feltet med "firma" går ikke ud fra det er firmaer du henvender dig til primært?
Slet feltet med "område" Det er der ingen grund til at have når du har post nr. og by.
Overvej at slette feltet med telefon nr. du har kundens mail, det burde være rigeligt!
Slet "fax nummer"! Det hører ikke hjemme i en webshop der henvender sig til unge privatforbrugere?
Lad der som standard være krydset af i "levering til denne adresse" i stedet for "levering til anden adresse"
Fedt du tilbyder to former for forsendelse (maxibrev og forsikret pakke) men gør det klart hvem der betaler for en ny forsendelse hvis pakken bliver væk i posten ved forsendelse med maxibrev!
Så vidt jeg kan se så skal man ikke gøre andet ind at trykke fortsæt på trin 5 (betalingsformer) hvorfor skal trinnet så være der når man alligevel ikke skal vælge betalingsform? (husk at for hvert ekstra trin i købsprocessen jo lavere bliver din konverteringsrate)
Det var lige lidt råd fra mig af! Håber du kan bruge det til noget!
Og held og lykke med Webshoppen! Håber det må gå dig godt!
De bedste hilsner
Emil Lykkeskov