Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det passe at google sviner vores miljø til for milioner uden selv at være klar over det ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er stor bruger at google´s gmail både privat og på arbejde på mit job er jeg desværre nød til at printe nogle mails ud selv om dette gør mig ondt pga. alt det papir vi bruger. 

Noget som gør mere ondt er at når jeg skriver bare en sætning ud fra gmail kommer der 2 sider ud hvor af den ene er blank ? Jeg mener 25 mil kontoer en udskrift om dagen er 9,2 milliarder udskrifter om året "vil tro dette er meget lavt sat" 

Det bliver vel til skovområder som vil tage et normalt menneske ca 10 år at fælde. 

Min pointe :) Kan man da ikke slå det fra på en eller anden måde ? Har haft fat i flere for at få hjælp !

Hvis dette ikke lader sig gøre er der så ikke nogen som vil en funktion i Email labs hvor dette lader sig gøre jeg tror den vil kunne sprede sig som liv i en skov !

Mens i læser så kopier lige det her ind i jeres mail 

Tænk på miljøet - er det nødvendigt at printe mailen ud?

Mvh

Thomas en bekymret trykker :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Prøv evt. at markere det tekst du gerne vil printe ud og når du så åbner Print-vinduet så bør der være en mulighed for at vælge at den kun skal printe markeret tekst. Det burde gøre det af med tomme sider :)

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)