Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken regnskabssystem er det bedste og billigste?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en lille regnskabs- og bogføringsvirksomhed i Grønland. Jeg vil gerne have en god regnskabssystem og har kigget igennem forskellige systemer.

Hvilken regnskabssystem er det bedste og billigste?

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at se på www.start-base.dk om der er et program du kan bruge.

Held og lykke med virksomheden.

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes det er en god idé at du læser Anettes blog indlæg igennem, da det giver et godt indblik i hvad man skal tænke over.

Desuden er der mange regnskabs systemer der tilbyder en demo version og det kunne måske være en god idé at prøve dem først og se om de opfylder de krav du selv har til dem.

Her får du lige et par links til demo'er :)

Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Jeg kender en del til økonomisystemer både store som små. Jeg vil sammenligne det lidt med Apple´s produkter, du skal ikke kigge på det billigste alene, kig også på hvilke "Apps" der findes til systemerne, "Apps" hedder så integrationssløsninger til økonomisystemer, men det giver altså en ekstra dimension at der findes mange ekstra løsninger som kan "kobles på" :)

Ex:
C5 kan tilpasses den enkelte kunde og der findes mange integrationsløsninger
e-conomic har en masse moduler selv, og har en stribe af integrationsløsninger som mange har glæde af.
Mange små andre systemer tilbyder en lille løsning som dækker et mindre behov, men har så ikke de mange ekstra integrationsløsninger.

Jeg ville anbefale e-conomic selv :)

Det var min tanke.

Dbh Johnny

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes mange gode og professionelle regnskabsprogrammer - både billige og dyre programmer. Jeg vil foreslå at du får set nøje på dine behov og vælger netop det program, som lever op til dine forventninger og krav. Det er muligt at du får behov for forskellige programmer, som kan lidt af hvert og som er afhængig af slutbrugerens økonomikundskaber.

Likasso´s regnskabsprogram er udviklet til iværksættere og mindre virksomheder. Likasso har netop frigivet en ny version, hvor man ud over de kendte funktioner, også får lagerstyring med i prisen. Dette har været et ønske fra vores kunder, da mange har haft behov for dels at se sin lagerbeholdning, men også sin lagerværdi.

Du er velkommen til at sende en PM, hvis du vil vide mere om Likasso eller prøve en GRATIS demoversion på www.likasso.dk.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 23:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!Smile

Det er svært at sige hvilket regnskabs system der er det bedste, da alle vil have deres holdning.

  • Men hvis jeg skulle have ét nu, ville jeg vælge e-conomic da det er forholdsvis billigt og let at bruge.
  • Derimod Microsoft Navision C5 er rigtig dyrt, og man skal udvide hele tiden.
  • Ellers er der også summasummarum 3 det er også rigtig let at bruge, men jeg har ikke kigget nærmere på prisen.

Håber du kunne bruge det!Smile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 08:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor prisen på datatrafik i Grønland er faldet til et rimeligt niveau, kan det være fornuftigt at vælge et on-line system, så du også kan betjene kunde i andre byer / bygder.

Jeg vil pege på Saldi som et fornuftigt valg til en on-line løsning da Saldi er udviklet til at fungere på langsomme forbindelser. Hvis du bor i Nuuk eller Qaqortoq, betyder det ikke det store, men hvis du bor eller har kunder i andre byer/bygder, som er forbundet via radio/kæde forbindelser har det betydning.

Vi har en attraktiv løsning til bogføringsvirksomheder, så du selv kan administrere dine kunders regnskaber og give kunden adgang til f.eks. at fakturere mens du klarer bogholderiet. Se mere på saldi.dk og kontakt mig gerne for uddybning eller hvis du vil have kontakt til andre brugere i Grønland.

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)