Køb et Amino Sponsorlink
Selvstændig håndværker? Abonner gratis og uforpligtende på aktuelle byggeprojekter her: Byggesiden.dk
De bedste hilsener
Kurt Moskjær AndersenMoskjær Online
Dato: 11/22/2005 9:30:54 AM Forfatter: Kurt Moskjær Andersen De 5 kr. går ikke udelukkende i TV2''s lomme, da der også er nogle omkostninger til teleselskaberne. Jeg er ikke så sikker på at TV2 ser ret meget af det beløb. Jeg har læst at firmaet bag 1234-tjenesten har scoret kassen på diverse TV shows hvor man kan SMS''e sin stemme. /Carsten
Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc. med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch i foråret 2013.
Faktuel omsætning (excl. Moms)fficeffice" />
- Teleselskabernes andel (40 %)
- Prisen for brug af overtakseret SMS
= Nettoomsætning
- Eventuel Royalty/License
- Afgifter
- Serviceleverandør
- Indholdsleverandør
Dato: 11/22/2005 9:43:04 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Jeg er ikke så sikker på at TV2 ser ret meget af det beløb. Jeg har læst at firmaet bag 1234-tjenesten har scoret kassen på diverse TV shows hvor man kan SMS''e sin stemme. /Carsten
Det var nu også mest for eksemplets skyld, men troede egentlig at TV2 havde deres egen gateway stående og blot havde købt nummeret af teleselskaberne.
Der kan man bare se...
Ups, kunne se at det er Unwire der står bag nummeret 1234 og ikke TV2 selv. Tak for linket, Lasse