Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om SushiButik.dk?

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der delt rabatkoder ud til alle, der er kommet med indlæg i denne tråd.

Sig til hvis jeg har misset nogen frem til nu.

Dbh

Kim Rasmussen

Sushibutik.dk

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide i er kommet med her, prisen er i orden. Det bliver spændende, at følge jer.

 

Rikke/ www.butikunique.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med konkurrencer, er det noget som kan trække folk til?

Måske noget med at vinde et startsæt til hjemmelavet sushi.

Nogen som har erfaringer med konkurrencer på deres hjemmeside?

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Hvis der er noget der betyder for mig som kunde er det at få en email om hvornår pakken bliver afsendt.

Hej Gita.

Vi sender vores pakker med Posten i Sverige, som kører pakkerne til Post Danmark der kører dem ud til udleveringsstederne.

Når pakken er på vej, så får du både en mail med et tracking nummer og et link til at kunne følge din pakke. Du får også en sms med samme information, hvis du har oplyst dit telefonnummer.

Spørgsmål:

Vi kan selv vælge om pakken skal være med udbringning eller ikke. Det koster 12 DKK ekstra at få bragt pakken ud, men vi er i tvivl om hvad vores kunder vil have i dag.

Vi får feedback på at folk gerne vil hente pakken selv, på vej hjem fra arbejdet, istedet for først og komme hjem og finde en seddel og så dagen efter skulle køre og hente pakken.

Vil du betale 12 kroner ekstra for at få pakken bragt hjem? (grunden til at det koster 12 kr. er at vores lager ligger i Sverige og denne pris kan være forskellig i forhold til den danske pris).

Nu vi er ved fragt; skal vi have en fragtfri grænse, som f.eks. hedder fragtfrit over 350 kr?
Giver det mening, eller er det bedre vi smider en 5 krone på hvert produkt og så sender fragtfrit?

I dag er vores fragtpris på 39 kr.

Dbh

Kim

Sushibutik.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Er der nogen der har feedback på mit spørgsmål om vi skal levere direkte hjem til kunden eller at det er ok, selv at hente pakken på et udleveringssted?

Husk, at har du fået en rabatkode til 10% rabat, så gælder den kun 2 uger endnu, til den 30. juni.

Vil du have tips om Sushi opskrifter, så finder du dem her http://www.sushibutik.dk/sushi-opskrifter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig pænt design. En side, der er behagelig at se på. Kan godt lide den diskrete, lyseblå farve på hvid baggrund.

Hvis jeg skulle sige noget, så kunne jeg personligt godt tænke mig at se flere produktbilleder. Det giver mere liv på siden.

Og ja, jeg tror bestemt, at det vil give flere kunder, hvis I tilbyder udbringning fremfor, at man selv skal hente.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kan du ikke bare lade kunden vælge? Det synes jeg at have set på nogle shops.

Michael

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Husk at jeres rabatkode udløber på torsdag:-)

Smarte startpakker:

Jeg håber I vil teste vores nye koncept med smarte startpakker, hvor I enklet kan læggen "en startpakke" i indkøbskurven og efterfølgende justere antallet.

Fri fragt:

Vi har indført fri fragt når der handles for mere end 399 kr. Dette gælder indtil videre resten af juni måned.

Sushi kit er blevet en succes:

Vores 2 Sushi kit er blevet en succes og efter selv at have prøvet dem, så må jeg indrømme, at man nemmere laver både Nigri og Sushi ruller. Med de 2 kit kan man bedre lave hver Sushi mere fast, så de er nemmere at få fat på med pindende:-)

Lille Riskoger:

Vores lille riskoger var mere populær end hvad vi havde turde håbe på, så den blev revet ned af hylderne. Vi regner med at den er på lager igen på fredag, men bestiller du nu bliver den leveret til betingelserne i juni måned (10% rabat til dem med rabatkoder og fri fragt over 399,-)

PS. Husk at Sushi og kold hvidvin er en perfekt spise til en varm sommeraften...

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

www.sushibutik.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Tænkte at det var tid til en lille opdatering efter den feedback vi fik i starten.

Vi har haft en god vækst og december måned gik langt over forventningerne. 2 gange måtte vi supplerer vores lager op, selvom vi havde en massiv beholdning ved udgangen af november måned.

Vi endte med at blive så trætte af Magento og at vi skulle betale hver gang der skulle flyttes et komma, så vi flyttede fra det der engang hed www.icommerce.se og nu hedder www.vaimo.se Da vores Magento webshop blev ved med pludselig at "miste" alle produkter, så valgte vi at opsige samarbejdet med Vaimo.

Heldigvis for det, for vi kender stadig webshop ejerere der pludselig ikke har varer i deres webshop.

Vi valgte istedet Scannet2 og det fungerer godt og der er en god support i alle de timer jeg er vågen:-)

Vi har nu valgt næste step, at flytte vores lager til et Tysk lagerhotel hos RD Logistic, så vi fremover bare skal holde fokus på driften, at lave markedsføring og bestille varer hjem, der alle leveres til vores lagerhotel i Flensborg.

Vi flytte i næste uge og glæder os til at få udbytte af de lave portopriser og pick and pack priser, det bliver spændende at se hvad det kan betyde for både vores indtjening og kundeservice (dag til dag levering i hele DK ved ordre før kl. 13.).

Vi holder nu udsalg med 20% på alt frem til søndag aften, så vi ikke skal flytte så meget.

Det var en lille opdate på hvordan det er gået.

Dbh

Kim

www.sushibutik.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)