Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hjælper ikke rigtig noget at starte et nyt selskab, når de med denne dom ikke længere kan kræve at folk betaler.

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


 


Dem har jeg lige købt 8 ugers reklame ved for 150 kr. Men fik da meget hurtigt øjerne op for at det kun er et fup firma som vil spille på folks dårlig hukommelse.


Glemmer man at opsige sit aftale, fornyet de en automatisk og du skal betale ca. 8500 Kr.


Så til alle hold jer langt væk fra dem..

Ps. Har ingen penge tilgode..

 


Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
For en uges tid siden blev jeg ringet op af en annoncesælger type der ringede for at rykke mig for indbetalingen af nogle ikke eksisterende regninger. Da jeg bad om nærmere detajler for hvad det var svarede han at det nok var noget med noget webdesign (som jeg selvfølgelig aldrig har fået og han kunne ikke definere det nærmere) og at han lige ville sende mig det pr. email hvis han kunne få min email addresse. Sagde selvfølgelig han kunne hoppe i havet og tale med vores advokater når han var blevet tør og hørte ikke fra ham derefter.



Jeg fatter bare ikke at de får lov til at overleve, de skulle have besøg af en flok aminoer med boldtræ og en dårlig hukommelse efterfølgende  . Ps har dog ikke kontakt data på dem, selvom jeg prøvede..



Side 2 ud af 2 (13 indlæg)