Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webportal sælges....?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ville blot lige høre jeres mening om hvis man står og vil sælge en hjemmeside af den ene eller anden art, er det så bedst og gøre dette anonymt ved hjælp af virksomhedsbørsen, eller vil man have bedre chance for at finde den rigtige køber åbent i forum, dog mod at man lægger alle kort på bordet.

Tillægs spørgsmålet kunne således være hvor mange af jer der kigger løbende på virksomhedsbørsen - og er der nogen der har eventuelle erferinger de kan dele ud af?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig til at tage den rigtige beslutning :)

Bendtsen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det sådan her .. Ville du selv købe en webside, hvis sælger ønsker at være anonym? Jeg ser det sådan at hvis sælger ønsker at være anonym, så har han ikke ren mel i posen, så takker jeg nej tak.

Sæt sitet til salg, giv alle oplysninger, både gode og dårlige. På den måde er jeg sikker på, du vil have det bedst med dig selv når sitet er solgt ..

Mvh
Martin

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Hvis jeg så at en webshop var til salg, kunne det da godt være at jeg valgte at købe mine varer et andet sted. Er omsætningen meget lav, betyder det selvfølgelig mindre.

Er der tale om en større protal eller webshop, ville jeg nok benytte virksomhedsbørsen.

Vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)