Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk data ud af en DVD optager

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg har sådan en Sony dvd optager med en 160 GB HD, som var en af de første der kom ud for 5 år siden.

Jeg er igang med at optage en "gammel" serie som jeg så da jeg var barn og man desværre ikke kan købe (endnu), udover at impotere den fra USA. Men har altid gerne ville have den med undertekster og det hele. Derfor er jeg nu gået igang med som "projektet" at optage den hverdag kl. 06.25 :)

Men der er temmelig meget arbejde i at redigere hver enkelt serie for reklamer og spild plads + at hvis jeg skal holde den i nogenlunde format så kan jeg kun brænde 4-5 afsnit pr. dvd.

Så det jeg vil høre er om i ved hvordan/om man kan overføre det man optager fra sin dvd optager til sin computer. For så kan jeg altid redigere og brænde dem ud, når jeg har tid. Harddisken bliver nemlig hurtig fuld i den her tid, så jeg er nogen gange tvunget til (f.eks. i dag - søndag) at bruge en hel aften på at redigere og brænde ud, for at få plads til den næste uges optagninger.

Den har alm. R - L audio og video udgang + s-video udgang. Så har den noget der hedder component udgang (ligner det samme som audio/video udgangen) og HDMI udgang.

Håber at der er nogen som kan hjæple mig. For der er mange afsnit jeg ellers skal igennem hurtig (160 stk.)

Med venlig hilsen
Danny

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv et tilsvarende klenodie, blot i Phiilips - der er en USB port hvor jeg kan sætte USB stick i.

Jeg har testet op til 32 Gb sticks, det virker fint - der kan jeg kopiere film over på. Når de kommer over på PCen skal de blot rettes så extension på filen er .mpeg eller .avi så virker de på PCen.

Jeg mener endda man burde skulle kunne sætte en externs usb HDD på, det har jeg dog ikke fået til at virke endnu. 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.

Jeg har desværre ikke nogen USB port i min.

Der skal vel også være en funktion på dvd'en, til at "overføre" til en evt. USB stik?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

få fat i et videokort og spil ind direkte på computern 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

få fat i et videokort og spil ind direkte på computern 

Har du noget imod at forklare nærmere. Jeg er lidt lost på det punkt der.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)