Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på at få lavet en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ret grøn indenfor hjemmesider, hvad er prisen for at få lavet ret kompleks hjemmeside? eksempelvis dba.dk bare mindre ?

Mvh

Steffen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal du nok regne med rigtig mange penge, men du kan finde systemer der kan noget af det samme som er lavet.

Tilmeldt 4. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kunne prove at specificere hvad du onsker sa kan vi bedre give dit et bud

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det drejer sig om en stor side, hvor folk kan oprette profil og uploade billeder.

Nogen der vil give et uforpligtende tilbud ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søg tidligere tråde herinde, der er mange som har specifikt DBA som eksempel, mener de typisk kostede 250.000,- at få lavet, men derudover er også hot'or'not hjemmesider hvor der er bud på pris, du kan praktisktalt finde alt du søger af info i tidligere tråde. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HT Consult :
Nogen der vil give et uforpligtende tilbud ?

Du vil ikke kunne bruge det bud til noget, når det er afgivet på så løst et grundlag.

Brug evt. 2-4.000 kroner på at få lavet en ordentlig kravspecifikation sammen med en programmør eller erfaring projektleder (web). Det materiale I udarbejder kan du så vedhæfte og sende til 2-3 bureauer som du finder interessant, og så få en brugbar dialog med udgangspunkt i dette.

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Tommy, der skal laves en kravspecifikation. Det vil bureauer også kræve ellers er det umuligt at udregne en pris.

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 35
Fra  eDesigner Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

HT Consult :

Hej igen

Det drejer sig om en stor side, hvor folk kan oprette profil og uploade billeder.

Nogen der vil give et uforpligtende tilbud ?

Jeg kan godt give dig et uforpligtende tilbud. Men, som de andre skriver så skal der bruges en detaljeret beskrivelse af det du ønsker.

Vi kan evt. finde ud af det sammen over e-mail eller via msn/skype.

Giv mig en PB hvis du er interesseret.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kigge i min signatur, hvor jeg beskriver hvorfor det er så smart at opstarte en portal ala dba, gul og gratis og f. eks i dette tilfælde industribasen.dk

Du kan købe hele systemet bag industribasen og selv lave din helt egen portal, det har flere aminoer gjort.

Mvh

Morten

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår dit spørgmål, så vil du gerne have en hjemmeside der hvor brugere kan lave rubrik annoncer.

Der findes naturligvis mange andre end dig der har haft det ønske, og derfor også flere mere eller mindre avancerede scripts der allerede er klar til brug.

Mon ikke du vil kunne "nøjes" med en af disse scripts - mange af dem er gratis, eller har jeg set flotte udgaver til omkring 100$. Så skal du bare have en eller anden haj her inde til at tilpasse det til det formål du har.

Et eksempel herpå kunne være : http://classifiedstheme.com/

Som er baseret på Wordpress, som jeg har set der er rigtig rigtig mange af de udviklere der poster her på Amino der er hajer i. Scriptet koster under 100$.

Du kan f.eks. se en demo her : http://classifiedstheme.com/demo-red/

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)