Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bizz sender mails uden mening

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Modtog her til aften denne mail fra amino.
"Kære Tekanden.com,

er begyndt at følge din virksomhed på Amino Indeks.
Det betyder at du løbende kan sende nyheder og tilbud til personen.


Ha' en forrygende dag.


Dit Amino Team"
Det er da forkert at der ikke står hvem som følger virksomheden. Har lige testet med mig selv, og fået en mail med rigtige indhold. VIlle lige informere omkring denne fejl.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er rigtigt, der er en fejl.
Den retter vi mandag.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

 
Nu spørger jeg sikkert dumt, men har været en smule fraværende det sidste stykke tid, og har ik fået alt med angående det kære Index/Bizz/blablabla...
Hva er pointen i at følge nogen? Og kan man lave løbende opdateringer eller andet, siden at man skal kunne følge hinanden?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Thorborg:

 
Nu spørger jeg sikkert dumt, men har været en smule fraværende det sidste stykke tid, og har ik fået alt med angående det kære Index/Bizz/blablabla...
Hva er pointen i at følge nogen? Og kan man lave løbende opdateringer eller andet, siden at man skal kunne følge hinanden?

Jeg lytter også med her for jeg har mistet overblikket over alle de nye funktioner. har nok været for fokuseret på indholdet.

/Søren

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tanke er at man kan sende tilbud og nyheder til dem der følger en.
Men jeg er ikke helt færdig med mine tanker.
Jeg er bange for at der kommer for meget ud til folk, så jeg skal lige finde ud af hvordan det skal være.
Men kom endelig med ideer.

De bedste hilsner

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Bør det ikke, som alt andet, være sådan at man har en valgmulighed for at fra og tilvælge om man vil ahve det eller ej, man kan jo følge en virksomhed af mange forskellige grunde uden at ville "brgraves" i mails med tilbud og den slags fra dem, var bare en tanke.

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS, det gik vist lidt for hurtigt, ville have rettet stavefejlene efterfølgende, men den virker tilsyneladen ikke så man kan rette fejl i sit indlæg ?????

Best regards

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hej Martin

Bør det ikke, som alt andet, være sådan at man har en valgmulighed for at fra og tilvælge om man vil ahve det eller ej, man kan jo følge en virksomhed af mange forskellige grunde uden at ville "brgraves" i mails med tilbud og den slags fra dem, var bare en tanke.

Best regards

Ja samme spørgsmål landede også i min hjerne..

Er det i princippet ikke spam hvis ikke man har accepteret at modtage mails fra virksomheden? Et er at ville følge et andet er at at risikere væld af tilbud :)

Måske det kan klares med en enkelt popup eller lignende, hvor man ved at ønske at følge virksomheden accepterer at få mails og tilbud fra den man følger..så er man i det mindste advaret og har accepteret :)

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Ja samme spørgsmål landede også i min hjerne..

Er det i princippet ikke spam hvis ikke man har accepteret at modtage mails fra virksomheden? Et er at ville følge et andet er at at risikere væld af tilbud :)

Måske det kan klares med en enkelt popup eller lignende, hvor man ved at ønske at følge virksomheden accepterer at få mails og tilbud fra den man følger..så er man i det mindste advaret og har accepteret :)

Jeg er klar over at spamlovgivningen også gælder online, og dermed også på Amino. Men jeg synes det kunne være cool at få en PB fra de firmaer jeg følger, hvis de har tilbud, fået nye produkter eller andet som kunne tænkes at være interessant for mig.

Det skal selvfølgelig bruges fornuftigt, men jeg synes det kunne være meget praktisk, Især fordi jeg meget sjældent tilmelder mig nyhedsbreve som havner i min mailboks, da jeg erfaringsmæssigt ved at det oftest er ligegyldigheder. Herinde har jeg tiltro til at de fleste er voksne nok, til mest at sende noget ud, når de har noget på fornuftigt at dele.

Jeg finder ikke nødvendigvis ud af at Fashion-Seller skal have tømt lageret, og derfor har nogle gode tilbud. Eller at Kaffe & Co åbner på Østerbro (hint hint..), men det ville jeg gøre med en PB.

Og hvis det så kunne krydres med lidt "Amino Folower" rabat på ikke nedsatte varer, ville det jo være endnu bedre Big Smile

Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod det, på den måde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Entrepreneur - Jan:

Ja samme spørgsmål landede også i min hjerne..

Er det i princippet ikke spam hvis ikke man har accepteret at modtage mails fra virksomheden? Et er at ville følge et andet er at at risikere væld af tilbud :)

Måske det kan klares med en enkelt popup eller lignende, hvor man ved at ønske at følge virksomheden accepterer at få mails og tilbud fra den man følger..så er man i det mindste advaret og har accepteret :)

Jeg er klar over at spamlovgivningen også gælder online, og dermed også på Amino. Men jeg synes det kunne være cool at få en PB fra de firmaer jeg følger, hvis de har tilbud, fået nye produkter eller andet som kunne tænkes at være interessant for mig.

Det skal selvfølgelig bruges fornuftigt, men jeg synes det kunne være meget praktisk, Især fordi jeg meget sjældent tilmelder mig nyhedsbreve som havner i min mailboks, da jeg erfaringsmæssigt ved at det oftest er ligegyldigheder. Herinde har jeg tiltro til at de fleste er voksne nok, til mest at sende noget ud, når de har noget på fornuftigt at dele.

Jeg finder ikke nødvendigvis ud af at Fashion-Seller skal have tømt lageret, og derfor har nogle gode tilbud. Eller at Kaffe & Co åbner på Østerbro (hint hint..), men det ville jeg gøre med en PB.

Og hvis det så kunne krydres med lidt "Amino Folower" rabat på ikke nedsatte varer, ville det jo være endnu bedre Big Smile

Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod det, på den måde.

Er helt enig med dig, mit indløg var også bare så der ikke lige pludselig kom et eller andet problem ud af et positivt tiltag.

For synes bestemt det kan være relevant i den kontekst du skriver og kan sagtens se mange muligheder. Er man follower på en trykvirksomhed og de lige skal i gang med tryk af plakater og man kan komme med billigt, så er det da kanon hvis man i det øjeblik mangler plakater eller det er så billigt at man ikke kan lade være.

Det er jo sjældent man udnytter mulighederne optimalt og det kan Bizz jo også anvendes til Smile

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)