Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Trustpilot ?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Krkli:

Det koster penge at have en firmakonto hos TrustPilot.

Hej :)

Hvor ser du henne at det koster penge at have en firma konto, og hvad er fordelene ved at have en firmakonto frem for en gratis konto? :)

De bedste hilsner
Emil 

Hej Emil

Det er en af de ting jeg synes er lidt trælse ved TrustPilot. Du kan ingen steder se hvad noget koster og hvad du betaler for. Men når du laver en firmaprofil, så får du vistnok 30 dage gratis med en del af deres funktioner, bl.a. automatisk udsendelse af mails x dage efter en kunde har lagt en ordre på din hjemmeside, hvor de så bliver bedt om at gå ind og bedømme din virksomhed. Der er vist også en del andre funktioner, som jeg ikke selv har haft kigget nærmere på. De reklamerer vældig meget for at du kan "prøve gratis", men ikke en gang hvor lang tids gratis prøvning du får kan man finde.
Her er et link til deres side hvor de fortæller lidt om hvad deres system kan:http://www.trustpilot.dk/Business, men jeg kan stadig ingen priser finde. 

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik engang et tilbud fra trustpilot, som lød på 400 kr /Måned Surprise

Det man kan med en virksomhedsprofil, er at man kan svare tilbage på andmeldelserne, hvilket også er en meget fed feature, men jeg mener bare ikke det er 400 kr/måned værd.

Man kan vist også en del andre ting :)

/Jesper

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver altid lidt mistænkelig når folk ikke skriver priser. Det betyder som regel at produktet eller servicen er dyr. Når nu de tilbyder at man kan anmelde andre virksomheder burde de måske selv tage deres egen medicin :-) og skrive hvad det koster at bruge deres service.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

frem med handelsbetingelser på egen side , det giver smadre dårlige kunder vis de ikke opdager ens betingelser nogle gange

frem med priser

kan oveni lav forum egen side hvor din egen bruger kunder opretter sig med en del flere profiloplysning end trustpilot.dk kræver, giver godt til din side at indhold beholdes egen side så dumt at linke til anden side og forære dem penge som dit links giver dem , jo et links til dem det giver en seo effekt for trustpilot.dk side men ikke din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Hej Patrick :)

Det lyder rigtig godt, hvilke fordele vil der være ved at benytte din service frem for trustpilot, altså hvilke services kommer den til at indeholde?
Du siger den er gratis, men hvordan skal du så tjene dine udgifter hjem?, vil den være reklamebaseret? :)

De bedste hilsner
Emil 

Hej Emil,

Undskyld det sene svar, men her kommer det så:

Du spørger om hvilke fordele der er ved servicen. Jo selve platformen er mere dynamisk og har enkelte andre foskurområder, hvilket tillader den enkelte hjemmeside at få mere ud af deres forhold til servicen. Det er både med hensyn til mersalg men også med hensyn til mere præcise resultater fra eksempelvis "anmeldelser", hvor at der bliver taget ekstraordinære tiltag i brug for at undgå snyd.

Hjemmesiden vil ikke være reklamebaseret, og heller ikke tage penge for medlemsskaber eller brug af services. Her er der igen andre fokusområder for at opnå indtjening, som ikke skal tage noget af din oplevelse eller dine brugeres oplevelse af servicen.

Du bliver ikke særlig meget klogere af denne forklaring, men der er stadig en lille hentydning til at det bestemt er værd at vente på. Så om et par måneder bør jeg stå klar med servicen, så mon ikke du kan bedømme den der? Jeg har et par tricks i ærmet :-)

Jeg håber dog at du finder en god løsning i mellemtiden. Fortsat god aften!

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Normalprisen hos Trustpilot er 700,- kr. pr. måned og for det beløb bliver der automatisk sendt en mail til de kunder som har handlet hos dig med en opfordring om at anmelde dig hos Trustpilot.

Du får også mulighed for at svare på eventuelle negative henvendelser.

Man er bundet i 12 mdr., som man skal betale forud ved oprettelsen.

Jeg har ikke hørt om en gratis prøveperiode, men at man ved opstart sender mails ud til de kunder, der har handlet indenfor de sidste 30 dage.

Mvh Nina

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser du ved at oprette en gratis konto og vente på et opkald fra dem :-)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening så er facebook faktisk et ufatteligt godt alternativ!! 

en facebook box hvor den viser hvor mange der liker kan være et ret godt alternativ! Da det kan være med til at skave troværdighed!. 

Jeg mener da selv det virker ligeså godt som trustpilot, samme tid kan det også være super at det viser hvad der sker på facebook profilen.. Der kan du opdaterer om tilbud, nyheder osv. Kanon godt alternativ og det gratis!

Se hvad jeg mener : www.stepupfitness.dk 

nederst til venstre.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Efter min mening så er facebook faktisk et ufatteligt godt alternativ!! 

Men er idéen ikke at man skal høre hvad andre forbrugere har at sige omkring et givent sted at handle frem for at blive pumpet med reklamer?

Jeg mener bestemt ikke at disse to tjenester kan sammenlignes på denne måde :-) Dog kan det måske være en troværdighedsfaktor på et mindre niveau, men ikke noget som gør brugeren klar over at det er her de skal handle.

Hvis der eventuelt er nogle som har idéer til min kommende service så send mig da en PM :-) Det kan jo være til fordel for dig og mange andre Aminoer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen :)

Tak for jeres svar, det er da godt nok dyrt det trustpilot, det vil jeg gå langt udenom og måske prøve nogen af de andre services, men hvis man endelig skulle bruge trustpilot så er en gratis udgave vel også fin, bortset fra man ikke kan give svar til sine utilfredse kunder :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)