Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

DesignYOU:
Fint nok, så burde du måske svare på min PM ;) ;)

Fint, jeg har skrevet dig en pm, og lad os tage den der, da det kun berører os to :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Fint, jeg har skrevet dig en pm, og lad os tage den der, da det kun berører os to :-)

Tak Henrik ;)

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Star Wars :) - The Battle of the Aminostar

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seOrdbogen:
Star Wars :) - The Battle of the Aminostar

Det er muligt du og mange andre ikke tager det seriøst, men som en med amino skrev i en tidligere tråd, så er de stjerner ment som et klap på skulderen hvis man har bidraget med noget positivt eller man har lavet noget lort.

At der sidder en masse umodne mennesker her på Amino som ikke tager dette seriøst er jo kun beklageligt, det er jo ikke meget værre en "like" fuinktionen her har man bare en "dislike" funktion med ....

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Jeg forstår skam udemærket konceptet, og støtter det, og forstår også godt at det betyder noget for dig og andre.

Jeg forstår bare ikke de folk der begynder at rette direkte henvendelse pga. en dårlig stjerne, så har man vist ikke nok at tage sig til - her ville jeg foreslå at bruge tiden på at være iværksætter eller se film, læse en bog eller noget i den stil.

Bare min mening, syntes faktisk det er lidt morsomt når jeg ser folk bruge en time på at diskutere hvorfor man fik en dårlig stjerne - Det er jo derfor de er der? så man kan give en karakter uden at skulle deltage i debatten.

Med venlig hilsen
seOrdbogen

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

seOrdbogen:
Jeg forstår bare ikke de folk der begynder at rette direkte henvendelse pga. en dårlig stjerne,

Henrik opretter tråde for at han og vi andre bliver kloger og for at vi kan diskutere det, hvis så andre ikke bryder sig om emnet syntes jeg de skal holde sig ude af tråden i stedet for at komme med ligegyldige kommentarer vi alligevel ikke kan bruge.

seOrdbogen:
Bare min mening, syntes faktisk det er lidt morsomt når jeg ser folk bruge en time på at diskutere hvorfor man fik en dårlig stjerne -

Om man diskutere det ene eller andet tjaa det vil jeg ikke gå i dybten med, men jeg kan finde mange andre emner her på Amino som jeg syntes er "morsomt" folk diskutere men det er relevant for dem derfor holder jeg mig ude.

/Allan

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:
Henrik opretter tråde for at han og vi andre bliver kloger og for at vi kan diskutere det, hvis så andre ikke bryder sig om emnet syntes jeg de skal holde sig ude af tråden i stedet for at komme med ligegyldige kommentarer vi alligevel ikke kan bruge.

Jeg må give dig ret, jeg ville bare have en debat omkring dette, ikke fordi jeg føler mig forfulgt eller skal sidde og tude over 1 stjerner, såvidt jeg selv er orientret, lider jeg hellere ikke af paranoia. Som man kan se på min profil, så har jeg et gennemsnit på langt over 4 stjerner, men jeg begår da også fejl ind imellem

God solskinsdag til jer alle, må amino være med jer alle

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)