Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
Han kan vel sagtens være Plus-medlem, og ved siden af have en gratis-profil.

I det her tilfalde kunne det se ud som om personen har en

undercover profil han bruger til at dele 1 stjerner ud med og til

at genere andre med uden man ved hvem han er

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper Nerløe:

Henrik Nielsen:
Man kan kun se sine egne stjerner på ens profil, ikke andres.. eller sådan fungerer det vist for nogen af os ;-)


Ok. Så har han måske været god til at gætte eller også har det været åbenlyst, at det har været dig, der har givet ham en enkelt stjerne.



Den teori hælder jeg også til.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt forstå i tror, det ville også være logisk! men han skrev sådanne til mig

"Jeg kan se, at du har kvitteret min bedømme med 1 stjerne"

Bemærk " Jeg kan se"

Anyways, nu vil jeg hoppe iseng, og imorgen har jeg glemt om alt dette!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Henrik Nielsen:

Det kan jeg godt forstå i tror, det ville også være logisk! men han skrev sådanne til mig


"Jeg kan se, at du har kvitteret min bedømme med 1 stjerne"


Bemærk " Jeg kan se"


Anyways, nu vil jeg hoppe iseng, og imorgen har jeg glemt om alt dette!



Ja så er jeg slet ikke i tvivl: Det er Thorborg der har en anonym profil, han bruger til alt det beskidte arbejde! :o)