Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
Han kan vel sagtens være Plus-medlem, og ved siden af have en gratis-profil.

I det her tilfalde kunne det se ud som om personen har en

undercover profil han bruger til at dele 1 stjerner ud med og til

at genere andre med uden man ved hvem han er

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper Nerløe:

Henrik Nielsen:
Man kan kun se sine egne stjerner på ens profil, ikke andres.. eller sådan fungerer det vist for nogen af os ;-)


Ok. Så har han måske været god til at gætte eller også har det været åbenlyst, at det har været dig, der har givet ham en enkelt stjerne.



Den teori hælder jeg også til.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt forstå i tror, det ville også være logisk! men han skrev sådanne til mig

"Jeg kan se, at du har kvitteret min bedømme med 1 stjerne"

Bemærk " Jeg kan se"

Anyways, nu vil jeg hoppe iseng, og imorgen har jeg glemt om alt dette!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Henrik Nielsen:

Det kan jeg godt forstå i tror, det ville også være logisk! men han skrev sådanne til mig


"Jeg kan se, at du har kvitteret min bedømme med 1 stjerne"


Bemærk " Jeg kan se"


Anyways, nu vil jeg hoppe iseng, og imorgen har jeg glemt om alt dette!



Ja så er jeg slet ikke i tvivl: Det er Thorborg der har en anonym profil, han bruger til alt det beskidte arbejde! :o)

Mere seriøst, så kan det være at det bare er et rent gæt fra brugerens side, hvis det er meget åbenlyst at det kunne være dig der har givet denne bedømmelse.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Henrik Nielsen:

ER det kun plus medlemmer. der kan se hvem har givet bedømmelser af ens indlæg eller kan alle det?


Nu ikke ige Henrik!
Du kan ikke slippe de stjerner! Det ligner jo snart paranoia enten er det dig der for for lidt eller en anden der gør, altså stjerner. Det ender jo med at du kigger stjerner istedet for indlæg.

Og mht ham der har kontaktet dig vedr. kun 1 stjerne! Og har sagt: Hvad har du da lige gang i mand!!
hvis du har en ide om at han gør noget - lad os bare kalde det - ulovligt, så skriver du til Amino support og forklarer dem din mistanke og da slet ikke her.

Kom nu videre for pokker.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er skam ikke muligt at se hvem der har givet en stjerner hvis man ikke er plus, desværre..  Så ja det må nok være et godt placeret gæt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Og mht ham der har kontaktet dig vedr. kun 1 stjerne! Og har sagt: Hvad har du da lige gang i mand!!
hvis du har en ide om at han gør noget - lad os bare kalde det - ulovligt, så skriver du til Amino support og forklarer dem din mistanke og da slet ikke her.

Cool down.

Han har både ret til at være anonym og til at give mig ligeså mange stjerner som han har behov for at give mig, det er der intet ulovligt i! og ligeledes har jeg lov til at undres

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
En gut kontakter mig for at høre hvorfor jeg har givet ham 1 stjerne

Hej Henrik

Nu er det nok ikke mig der er tale om her, men siden du bliver ved med at oprette tråde om stjerner , Den anden dag kom jeg i uvejr i denne tråd, jeg ender med at give trådstarter en undskyldning, du kvittere dette med en stjerne, jeg skriver så en PM til dig hvor jeg spøger dig pænt om du mener det er forkert at give en undskyldning når nu man opdager man er forkert på den.

Men du svare ikke, det undre mig lidt nu hvor du går så meget op i det med stjerner ;)

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Henrik Nielsen:
En gut kontakter mig for at høre hvorfor jeg har givet ham 1 stjerne

Hej Henrik

Nu er det nok ikke mig der er tale om her, men siden du bliver ved med at oprette tråde om stjerner , Den anden dag kom jeg i uvejr i denne tråd, jeg ender med at give trådstarter en undskyldning, du kvittere dette med en stjerne, jeg skriver så en PM til dig hvor jeg spøger dig pænt om du mener det er forkert at give en undskyldning når nu man opdager man er forkert på den.

Men du svare ikke, det undre mig lidt nu hvor du går så meget op i det med stjerner ;)

/allan

Jeg kan faktisk ikke huske at have givet dig en stjerne, så det må bero på en fejltagelse.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Jeg kan faktisk ikke huske at have givet dig en stjerne, så det må bero på en fejltagelse.

Fint nok, så burde du måske svare på min PM ;) ;)

Det var denne tråd

Af en eller anden årsag kan jeg STADIG ikke rette i tråde som er oprette som spørgsmål, på trods af jeg flere gang har gjort opmærksom på dette, har i andre samme problem ? (sorry for off topic)

/allan

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)