Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg frygte vikarbureauer som Baltic workforce ol...??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har startet mit eget mandskabsudlejningsfirma, vikarbureau og multi service virksomhed... skal jeg frygte virksomheder som balticworkforce.. jeg kan jo på ingen måder konkurrere med deres priser 125 eks moms har jeg en kunde der fortalte mig...

Det kan på ingen måde lade sig gøre. Alle mine folk er uddannet i danmark med svendebrev og flere har mange års erfaring, og nogle har få.. men ja lige meget hvordan vi vender og drejer det, er der ingen der vil gå af mine danske håndværkere til 125 kr eks moms i timen...

Noget jeg skal være særlig opmærksom på i et vikarbureau/mandskabudlejning?? 

Tag evt. et kig på min hjemmeside www.danskmultihaveservice.dk 

På forhånd mange tak

Dansk Multi Have Service & mandskabsudlejning

Ida 

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm first of all you got very bad website Sorry but be realistic ,  do you know that there are 1500 Green card holders in Denmark use them :) can work for you in 105 and spend some money on website  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JA er godt klar over at det ikke er den mest optimale hjemmeside, men der kommer en ny imorgen eftermiddag så hvis du havde læst hvad der står på forsiden havde du undgået denne lidt pinlige besvarelse.. jeg har jo hverken sagt noget nedsættende eller andet stødende om baltic workforce, men du må jo på en eller anden måde føle dig ramt..

Forstår slet ikke et indlæg som dette...

God aften og håber på mere konstruktiv kritik eller indlæg næste gang hvis du skulle komme forbi mine indlæg..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Multi Have Service:

JA er godt klar over at det ikke er den mest optimale hjemmeside, men der kommer en ny imorgen eftermiddag så hvis du havde læst hvad der står på forsiden havde du undgået denne lidt pinlige besvarelse.. jeg har jo hverken sagt noget nedsættende eller andet stødende om baltic workforce, men du må jo på en eller anden måde føle dig ramt..

Forstår slet ikke et indlæg som dette...

God aften og håber på mere konstruktiv kritik eller indlæg næste gang hvis du skulle komme forbi mine indlæg..

Personen er altså ik nedladende... Han/hun gør opmærksom på (på engelsk), at du har et dårligt website, og råder dig til at benytte nogle af de 1500 Green Card arbejdere i Danmark, som arbejder for 105 kr i timen...

Hvis du fryster Baltic Workforce eller lignende firmaer, så var rådet angående Green Card arbejderne måske meget nyttigt?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

PS der står på dit website, at der den 1. Juni vil komme en nye og mere feminint design på. Når der den 4. Juni bliver svaret på denne tråd, så kan du vel ik forvente, at vedkommende ik ved, at der ik er kommet nyt design på endnu...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ida,

Hvorfor gør du så ikke det samme som Balticworkforce?

Uden at vide hvad de gør kan det næppe være rocket secience, så du bør vil gøre det samme som dem hvad end det så er. 

Hvis de tilbyder en service som er lige så god som din, men de kun charge f.eks 1/2 pris så er det jo kun et spørgsmål om tid før de har alle kunderne. Derfor, det eneste du kan gøre er at kopier det som de gør. 

Mvh

Peter

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

;)

 

Der står også at det er udskudt og der idag inden 18 vil komme det nye design.. forhåbentlig..

 

Fashion-Seller:

PS der står på dit website, at der den 1. Juni vil komme en nye og mere feminint design på. Når der den 4. Juni bliver svaret på denne tråd, så kan du vel ik forvente, at vedkommende ik ved, at der ik er kommet nyt design på endnu...

Fashion-Seller:

PS der står på dit website, at der den 1. Juni vil komme en nye og mere feminint design på. Når der den 4. Juni bliver svaret på denne tråd, så kan du vel ik forvente, at vedkommende ik ved, at der ik er kommet nyt design på endnu...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne man gøre, men håber at jeg kan konkurrere på kvalitet og bedre service.

Har ingen erfaringer med dem, så derfor ville jeg hører om der var nogle der vidste mere om dem end jeg.. :)

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

du behøer ikke frygte polakker

1. som regel er de ok og giver ok service, men en dansk arbejdskraft kan ikke konkurrere imod polakker!

Jeg har forskellige håndværker men en ting er sikker at der er kunder til alle, både dig og mig og nok kunder til polakker:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)