Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate betting-sites: Hvor mange penge er der i det?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg ved godt, at det er meget svært at generalisere, men hvor mange penge er der egentlig i affiliate-aftaler med betting-sites for et website i den rette målgruppe med ca. 10,000 unikke månedlige brugere? 

Snakker vi 3000-5000 om måneden eller en helt anden størrelsesorden?

På forhånd tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på om det er et ungdoms site med unge mellem 10 og 15 år, eller det er et samlingssted for alle danske ludomaner :)

Som du selv skriver er det svært at komme med et estimat ud fra "10.000 unikke besøg" Der skal noget mere info på bordet.

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der er tale om brugere i den rette målgruppe, så vil jeg mene at 3-5.000 pr md er lavt sat, potentialet er betydelig højere!

Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, ja ok - den rette målgruppe kan jo være mange ting :) Målgruppen er mænd i alderen 18-50 og det er et sportswebsite.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

JacobN:
Snakker vi 3000-5000 om måneden eller en helt anden størrelsesorden?

Det er jo kropumuligt at svare på, da det helt kommer an på hvordan de brugere kommer, og hvorfor.

Men jeg vil sige at uanset hvilken type affiliateside du laver, bør 10.000 kvalificerede unikke brugere give noget mere end 5.000 kr. Med mindre det er noget i stil med "klik på dette link, for at se videoen med den dansende abe". Den type brugere genererer nok ikke ret meget.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror der er rigtig mange penge at hente i betting sites. Men konkurrencen er også meget hård. Tror vidst nok der blev brugt 200 millioner på markedsføring af betting sites i Danmark.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,


Prøv at smide mig en mail på patrick @ barkowski .dk

Jeg kan muligvis hjælpe dig lidt, men din amino privat besked er ikke aktiveret

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,


Prøv at smide mig en mail på patrick @ barkowski .dk

Jeg kan muligvis hjælpe dig lidt, men din amino privat besked er ikke aktiveret

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kommer an på hvordan du udformer det, hvis det var et decideret site omkring betting, så tror jeg snildt der var 1 millions plus om året i det. Hvis du har et ganske fint site med den rette målgruppe, så er der selvfølgelig nogle tusinde i det, men du vil virkelig gå glip af penge ved bare at nøjes med bannere osv, det skal målrettes med tilbud om bonuser osv. Desuden så er der jo lige en dansk lovgivning som siger du ikke må det, medmindre du er bosidende på Malta og lign, er det noget du har overvejet?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres kommentarer.

@ Patrick -> Tak for dit tilbud. Jeg skal have det i tankerne, hvis det bliver aktuelt med lidt hjælp. Indtil videre er jeg bare undersøgelsesfasen omkring affiliate og betting.

@ Jesper -> Nej, jeg er ikke bosiddende på Malta, men da spillelovgivningen tilsyneladende fortsat har lange udsigter, så er udlandet da værd at overveje på sigt, hvis der er økonomi nok i det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)