Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding via 123 hjemmesidesgæstebøger?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lagt mærke til en ting.

Der er en del som bruger 123 hjemmesiders gæstebøger til at linkbuilde. Men det som jeg har lagt mærke til er, at mange af dem linker til deres blogs osv. Altså de bruger et mellemled imellem deres rigtige side og så 123 hjemmesiden.

Er dette fordi 123 hjemmesider skader SEO da de ingen relevans har for ens egen side? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at have 100 links fra ligegyldige 123 hjemmesider til din egen hovedeside. Så kan du oprette f.eks. 3 blogs med 30 backlinks på. Hvor de 3 sider har realevant indhold for din hovedeside. Derefter linker du de 3 blogge til din hovedeside.

På den måde kan du skabe dig realevante backlinks som har noget "power" som Rasmus skriver.

Om det er god SEO skal jeg ikke kunne svare på. Men jeg har selv benyttet det, med fine resultater (Målt over en kort periode på 3 mdr). Men husk at pas på når du laver SEO!

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode svar fra begge to. Tak for det!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ved så et par gange også diverse blog at kommentere nogle er ikke kommet på,

vis oveni selv laver lidt og et SEO firmaer laver på blogs og forum links kan man blive bannet på diverse blog fordi nogle synes admin af forummer synes dårlige ide at have 2 sider kan også være nogle gange fordi min side er erotik side så skal nogle tænke sig om .

Derved samarbejde er vigtigt når både du laver noget og et SEO firma laver noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ved fra en anden her på Amino, at man ikke skal overdrive det. Vedkommende fik en advarsel om advokatforfølgelse fra 123 efter at have skrevet på et utal af "deres" hjemmesider. Har selv gjort det i en vis udstrækning, men vær forsigtig.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved fra en anden her på Amino, at man ikke skal overdrive det. Vedkommende fik en advarsel om advokatforfølgelse fra 123 efter at have skrevet på et utal af "deres" hjemmesider. Har selv gjort det i en vis udstrækning, men vær forsigtig.

Dbh

Thomas

Ja ja. Så længe man husker at være konstruktiv og relevant.

Fx. skrive "Flot hjemmeside" eller "søde hunde" Big Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Ved fra en anden her på Amino, at man ikke skal overdrive det. Vedkommende fik en advarsel om advokatforfølgelse fra 123 efter at have skrevet på et utal af "deres" hjemmesider. Har selv gjort det i en vis udstrækning, men vær forsigtig

Hold da op, det må da alligevel havde været en del? Hvis du søger på 123hjemmeside + hund i google, og tager en hvilken som helst hjemmeside, så er der i GB en kommentar alá "Flot hjemmeside" "Sød hund" eller lign. hvori der er et link til en ekstern side.

Men ja lad være med at spamme, men det gælder jo generelt!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:

Ved fra en anden her på Amino, at man ikke skal overdrive det. Vedkommende fik en advarsel om advokatforfølgelse fra 123 efter at have skrevet på et utal af "deres" hjemmesider. Har selv gjort det i en vis udstrækning, men vær forsigtig.

Dbh

Thomas

Ja ja. Så længe man husker at være konstruktiv og relevant.

Fx. skrive "Flot hjemmeside" eller "søde hunde" Big Smile 

Haha Big Smile. Præcis! Been there, done that!

Thomas: "Hyggelig side. Du er virkelig god til at strikke!" Thomas: "Wauw. Sikke en fin samling af musling-skaller, du har der. Gid det var mig!" Skype-Giggle

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

TT Tekstforfatter:
Ved fra en anden her på Amino, at man ikke skal overdrive det. Vedkommende fik en advarsel om advokatforfølgelse fra 123 efter at have skrevet på et utal af "deres" hjemmesider. Har selv gjort det i en vis udstrækning, men vær forsigtig

Hold da op, det må da alligevel havde været en del? Hvis du søger på 123hjemmeside + hund i google, og tager en hvilken som helst hjemmeside, så er der i GB en kommentar alá "Flot hjemmeside" "Sød hund" eller lign. hvori der er et link til en ekstern side.

Men ja lad være med at spamme, men det gælder jo generelt!

Det må have været rigtig mange. Jeg har selv skrevet i mange gæstebøger uden problemer, så vedkommende må virkelig have givet den gas! Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)