Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skader citater min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis jeg tilføjer citater til hjemmeside twilight, kan det så skade den rent seo mæssigt?

Det er bare mærkeligt, hvorfor de fleste twilight hjemmesider så har det, da det jo er en tekst som går igen? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sasa

Hvis citaterne er rent copy/paste af indhold andetsteds på nettet, er det jo i sagens natur duplikeret indhold, som kan skade din hjemmeside. Overvej at gemme citaterne som billeder eller lignende, således at teksten ikke indekseres.

MVH

Jakob Lose

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Lose:

Hejsa Sasa

Hvis citaterne er rent copy/paste af indhold andetsteds på nettet, er det jo i sagens natur duplikeret indhold, som kan skade din hjemmeside. Overvej at gemme citaterne som billeder eller lignende, således at teksten ikke indekseres.

MVH

Jakob Lose

Som billeder? Det ville tage en evighed. Men om jeg skriver teksten eller laver copy/paste, det burde være ligemeget. Et citat skal jo være ens som fra bogen før det er rigtigt.

Hmm findes der slet ingen andre løsninger? Ville det bide mig meget i røven hvis jeg alligevel lavede en copy/paste? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Som billeder? Det ville tage en evighed. Men om jeg skriver teksten eller laver copy/paste, det burde være ligemeget. Et citat skal jo være ens som fra bogen før det er rigtigt.

Hmm findes der slet ingen andre løsninger? Ville det bide mig meget i røven hvis jeg alligevel lavede en copy/paste? 

Min mening er nej. De fleste af de citater du vil skrive findes i hundredevis allerede, og citater bliver jo ikke lavet om - de skal skrives perfekt ord for ord, før det giver den rigtige mening. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker i min sag, men jeg tvivler ærligt talt på at en side med citater vil ødelægge resten af sidens indhold, og skade "domænet".

Det du skal tænke mest på er brugerne, og hvad de vil elske at se/læse på din side. Brugere i første række, søgemaskinerne i anden række. På den anden side er det også svært at skaffe sig brugere uden søgemaskinernes hjælp - dog er det muligt :) Men tag det nu roligt, og slap af med søgemaskinerne. De er vist ikke så slemme som alle går og udpeger dem til at være.

Det ér jo duplicate content, men skriv til brugerne - ikke søgemaskinerne.. Du vil vel ikke rangere for hvert citat - eller hvordan? Her mener jeg selvfølgelig: Vil du rangere nummer 1 for hvert citat? eller?

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg følger lige med her.

Dog vil jeg sige: Jeg ville aldrig fjerne den slags fra min side bare fordi det er duplicate content. Dit primære fokus bør altid være at lave hjemmesiden lækker for dine besøgende, med søgemaskinerne i baghovedet. At undgå at lave citater, er i mit hoved at lave hjemmesiden med søgemaskinerne som fokus.

Men igen, jeg er ingen SEO ekspert. Jeg følger med.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Sasa Kovacevic:
Som billeder? Det ville tage en evighed. Men om jeg skriver teksten eller laver copy/paste, det burde være ligemeget. Et citat skal jo være ens som fra bogen før det er rigtigt.

Hmm findes der slet ingen andre løsninger? Ville det bide mig meget i røven hvis jeg alligevel lavede en copy/paste? 

Min mening er nej. De fleste af de citater du vil skrive findes i hundredevis allerede, og citater bliver jo ikke lavet om - de skal skrives perfekt ord for ord, før det giver den rigtige mening. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker i min sag, men jeg tvivler ærligt talt på at en side med citater vil ødelægge resten af sidens indhold, og skade "domænet".

Det du skal tænke mest på er brugerne, og hvad de vil elske at se/læse på din side. Brugere i første række, søgemaskinerne i anden række. På den anden side er det også svært at skaffe sig brugere uden søgemaskinernes hjælp - dog er det muligt :) Men tag det nu roligt, og slap af med søgemaskinerne. De er vist ikke så slemme som alle går og udpeger dem til at være.

Det ér jo duplicate content, men skriv til brugerne - ikke søgemaskinerne.. Du vil vel ikke rangere for hvert citat - eller hvordan? Her mener jeg selvfølgelig: Vil du rangere nummer 1 for hvert citat? eller?

Hej Morten

Nej jeg vil ikke rangere som nummer 1 for hvert citat, men nr 1 for ordet twilight citater.

Så du vil mene, at jeg sagtens kan gøre det? Altså lave en oversigt med alle citaterne. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Morten Madsen:

Sasa Kovacevic:
Som billeder? Det ville tage en evighed. Men om jeg skriver teksten eller laver copy/paste, det burde være ligemeget. Et citat skal jo være ens som fra bogen før det er rigtigt.

Hmm findes der slet ingen andre løsninger? Ville det bide mig meget i røven hvis jeg alligevel lavede en copy/paste? 

Min mening er nej. De fleste af de citater du vil skrive findes i hundredevis allerede, og citater bliver jo ikke lavet om - de skal skrives perfekt ord for ord, før det giver den rigtige mening. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker i min sag, men jeg tvivler ærligt talt på at en side med citater vil ødelægge resten af sidens indhold, og skade "domænet".

Det du skal tænke mest på er brugerne, og hvad de vil elske at se/læse på din side. Brugere i første række, søgemaskinerne i anden række. På den anden side er det også svært at skaffe sig brugere uden søgemaskinernes hjælp - dog er det muligt :) Men tag det nu roligt, og slap af med søgemaskinerne. De er vist ikke så slemme som alle går og udpeger dem til at være.

Det ér jo duplicate content, men skriv til brugerne - ikke søgemaskinerne.. Du vil vel ikke rangere for hvert citat - eller hvordan? Her mener jeg selvfølgelig: Vil du rangere nummer 1 for hvert citat? eller?

Hej Morten

Nej jeg vil ikke rangere som nummer 1 for hvert citat, men nr 1 for ordet twilight citater.

Så du vil mene, at jeg sagtens kan gøre det? Altså lave en oversigt med alle citaterne. 

Jeg vil i hvert falde ikke mene det vil skade dig direkte, sådan som du måske tænker det vil skade dig. Jeg vil måske formode at det kan blive lidt svært at rangere nummer 1 for alle disse citater, da der nok er mange om buddet.

Men generelt mener jeg ikke man skal afholde noget fra brugerne pga. søgemaskinerne.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Man kan jo evt. lave en iFrame-løsning, hvor man henter forskellige citater via en bagvedliggende side. Så ligger citaterne jo ikke på selve hjemmesiden, og brugerne kan læse noget nyt på hver side de besøger.

Nu ved jeg ikke hvor lange Twilight-citater er :), men hvis de flyder en stor del af en sides indhold, vil det givetvis være et regulært SEO-problem. Jeg er helt enig i devisen om, at vi laver hjemmesider for brugerne, og ikke søgemaskinerne, men det bedste er selvfølgelig, hvis man gør begge dele glade :)

MVH

Jakob Lose

www.webitall.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Okay tusinde tak!

Det kan være at DeBib eller Rosenstand ved noget om det Wink ?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)