Vi har det sidste stykke tid arbejdet på en lille omlægning af vores koncept. Resultatet er bl.a. blevet, at vi erstatter vores hidtidige gratis ugentlige nyhedsbrev med et nyt dagligt gratis nyhedsbrev – med meget mere indhold. Vores nye gratis nyhedsbrev har vi døbt DagligMail. DagligMail samler informationer fra en række forskellige kilder ét sted, så modtagerne i stedet for at skulle løbe adskillige nyhedsbreve igennem, kan nøjes med ét – nemlig DagligMail. DagligMail indeholder således:
At vi ”forærer” dataene væk er naturligvis ikke grundet i en blåøjet forretningsmodel. Målet med DagligMail er dels at generere nogle annonceindtægter, dels at skabe opmærksomhed om vores betalingsprodukter. En del af omlægningen indebærer, at vi fremover kun i meget begrænset omfang vil give gratis adgang til artiklerne på Skatteekstrakten – og at det eksisterende gratis nyhedsbrev fra Skatteekstrakten ”går ind”. DagligMail retter sig primært mod bogholdere, revisorer og andre, som ønsker at holde sig ajour med nyt på skatte-, moms-, afgifts- og toldområdet. Som noget unikt i forhold til både de officielle nyhedsbreve fra myndighederne – og vores konkurrenter – kan du på DagligMail søge i gamle nyhedsbreve. Dataene bliver altså liggende hos os, så de altid er tilgængelige for dig. Venlig hilsen |
Det lyder da som en rigtig god idé. Jeg vil tilmelde mig (selvom der er SÅ mange rubrikker, der skal udfyldes) og anbefale det videre, de ting I leverer plejer at være rigtig relevante.
Dbh
Anette Sand