Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af Aminobruger

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Nielsen:
Det har altid undret mig at der altid lige bliver antyder akkurat så meget, så folk kan gætte hvem det er :) Hvorfor ikke holde sig til tørre facts?

Måske afholder folk sig fra at nævne navne i respekt for reglerne på Amino om ikke at hænge nogen ud? :-)


Det er rigtigt, at nogle nysgerrige med alt for meget tid i overskud vil kunne sidde og lede en masse gamle indlæg igennem for at finde brudstykker, der måske/måske ikke kan bekræfte dem i deres mistanke og måske stille deres nysgerrighed. Men det gavner jo i virkeligheden ikke nogen.

Personligt synes jeg, at disse nysgerrige skulle bruge deres tilsyneladende alt for gode tid på noget mere konstruktivt som eksempelvis iværksætteri. De burde bruge tiden fornuftigt og se at tjene nogle penge.
Danmark er i recession, og vi har brug for vækst.

Men det er selvfølgelig blot min personlige mening.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Per Krabbe:

Skønhed & Personlig pleje:
Jeg kan ikke sige andet end jeg er HELT enig med dig !
Tak - tak. Jeg synes bare der var ved at gå for meget pædagog i dit indlæg.

...være svært ...
... hvad der kan ske ....
... blive bedre og lære ...

du mangler bare:

.... det er ikke det at vinde - det er det at være med ...
... man gør jo det så godt man kan ...!

Men - det glæder mig at du er enig med mig og at jeg bare kom til at læse dit indlæg med mine runde briller *SMIIILLL* Cool



:-)

Det er også for galt hvis der er gået en måned og der ikke er sket noget.

Men også kan i klare resten i private...istedfor trække advokater ind,så gør det kort at lade nogle aminoer slutte sagen ved træffe en afgørelse
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:
Det er rigtigt, at nogle nysgerrige med alt for meget tid i overskud vil kunne sidde og lede en masse gamle indlæg igennem for at finde brudstykker, der måske/måske ikke kan bekræfte dem i deres mistanke og måske stille deres nysgerrighed. Men det gavner jo i virkeligheden ikke nogen.

Så meget kræver det slet ikke. Da jeg læste antydningerne fra trådstarter (som kom i 2 omgange), så havde jeg allerede 2 personer som jeg regnede med det var, uden at have klikket rundt og ledt efter noget.

Og ganske rigtigt var det BZR som var en af de 2 jeg tænkte på. Jeg synes det er sørgeligt man forklarer så mange specifikke ting og føler behov for at "ubevidst" at afsløre identiteten på sælger. Jeg er sikker på at mange andre Amino'er også havde en ret god idé om hvem det var, så er det jo efterhånden ligegyldigt om navnet var nævnt eller ej.

Bortset fra det, synes jeg det er en latterlig diskussion og sag for en så lille og ligegyldig "issue", hvis det er det værste disse Aminoer kommer ud i af problemer handelsmæssigt i deres virksomhed, så er de heldigt stillet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg også været uden for et par gange med min stripper side lige fra nogle leveret en flash sider der ikke kan næsten findes i google

har prøvet før en vil bygge et CMS system fra bunden for 10.000 kr , altså der er bare mig der er lidt dum dengang alt det pæne sporg brug og hvad ser man til sidste en side de ikke kan skrives ret mange steder på mv

måske lidt af grunden ligger i jeg er ordblind og de kompliceret tekster de sender til en bytter man jo rundt på derved jo pænere sporg er det lettere at manipulere mig , måske andre i samme grad i hvert fald midforstår jeg dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Danmark er i recession, og vi har brug for vækst.

Jeps - lad os komme videre. BZR har forpligtet sig for overfor et forum til at levere de manglende tekster og jeg er sikker på át Michael har ret når han siger, at man ikke skider i egen rede.

Finn - æd din stolthed og brug pengene til noget som virkelig gavner digselv. Tænk på hvor langt du kan komme med 5.000 eller mere selv. Der er ingen grund til at det er en eller anden tilfældig advokat, som bliver tyk på denne sag.

/Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

....skal vi til at bekende vores synder herinde? Jeg kan da godt starte: jeg har også haft for travlt og derfor måttet lade en kunde eller to vente i tidens løb men kan sagtens se mig selv i øjnene alligevel. BZR har min fulde respekt for det, han har opnået gennem Amino. Det skal en enkelt sag ikke ødelægge! Held og lykke fremover, Ulrik!

Til Finn: Du vidste udemærket godt, at det var til at gennemskue, hvem din tråd drejede sig om. At presse ham gennem en tråd herinde er no-go set fra mit skrivebord. Hold den personlige kommunikation med dine leverandører for dig selv fremover.

Michael

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har netop sendt teksterne til Finn. Seks ud af syv tekster er med fuldt overlæg skrevet over dobbelt så lange, så det samlede antal artikler reelt lander nærmere 14 i forhold til de oprindelige syv, der har været tale om. De resterende tre artikler får samme behandling, når jeg modtager flere emnebeskrivelser.

Den anden kunde, der har ventet lige så længe som Finn, har naturligvis fået samme tur. 

I forhold til mit videre engagement i tråden kan jeg kun sige, at jeg er helt på linje med John. Jeg ser sagen som afsluttet fra min side, og vil ikke forholde mig yderligere til spekulationer, holdninger til min forretning eller person, samt moralske betragtninger omkring det, der er sket. Skulle der alligevel være spørgsmål eller lignende, så er alle naturligvis mere end velkomne til at kontakte mig via en privat besked eller over e-mail.

Jeg har lært endnu en vigtig lektie på livets vej og beklager, at det skulle nå så vidt.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har foreslået Ulrik at vi giver hinanden et virtuel håndtryk og kommer videre.
I bakspejlet kan jeg selv se både fordele og ulemper ved denne tråd.

Men jeg betragter sagen som afsluttet både her og i den fysiske verden

Jeg har lært noget af denne sag og så er det vel ikke helt spilt Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Finn Bennetsen:

Jeg har foreslået Ulrik at vi giver hinanden et virtuel håndtryk og kommer videre.
I bakspejlet kan jeg selv se både fordele og ulemper ved denne tråd.

Men jeg betragter sagen som afsluttet både her og i den fysiske verden

Jeg har lært noget af denne sag og så er det vel ikke helt spilt Smile

Vil bare for god ordens skyld bekræfte ovenstående Smile

Tilbage er der kun at sige, at jeg håber andre på Amino kan tage ved lære af vores forløb.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

måske havde jeg været færdig for flere år siden min stripper side vidste havde kørt på , hvem jeg og hvorfor jeg bytter rundt på ord det er fordi jeg er ordblind og opdaget meget sent , så har ikke lært at bruge alle midler der tilrådringhed endnu .

Bemærker vis nogle køre på som webmaster tit gør mister man føling med projektet



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)