Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af Aminobruger

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 11 person

Hej Finn og alle andre, der læser med.

Jeg er det kvaj og den person, der er tale om her i tråden. Jeg reagerer, fordi jeg lige har set tråden og modtaget en besked på min private telefon med trusler om, at Finn vil hænge mig ud ved navn, hvis jeg ikke overfører pengene til ham med det samme. Jeg forstår godt Finns frustration, men jeg accepterer ikke trusler under nogle omstændigheder - hverken på internettet eller i virkeligheden.

For det første vil jeg gerne beklage, at det er kommet så vidt. Den lange leveringstid er selvfølgelig ikke i orden og jeg er ked af, at Finn føler sig snydt. Men jeg føler hele tiden, at jeg har været ærlig omkring leveringstiden, da jeg har hamrende travlt. Jeg havde mange kunder før du købte side og artikler af mig og dem kan jeg ikke bare ignorere, fordi du kommer og vil foran i køen. Det har jeg hele tiden sagt og jeg er klar over, at jeg har været for optimistisk omkring mine deadlines. Sådan er det desværre, når man handler i intellektuelle ydelser og ikke i fysiske produkter. Og når man samtidig gerne vil sørge for, at alle - selvom det er svært - er glade.

Jeg har også solgt en anden sige i samme periode, hvor køber heller ikke har modtaget sine tekster, da jeg arbejder med et stort efterslæb. Også et par andre Amino-brugere mangler deres tekster, selvom jeg gør hvad jeg kan for at opfylde ordrerne. Og det handler ikke om, at jeg er et svin og ude på at snyde nogen - det er simpelthen et spørgsmål om tid. Leveringstiden har desværre været et gennemgående problem gennem længere tid, og selvom det er blevet meget bedre, så er problemet tydeligvis stadigvæk ikke løst.

Med det sagt, så lader jeg ikke handlen gå tilbage. Jeg har lagt alt andet på hylden nu for at få afleveret dine artikler og afsluttet den her sag fra min side. 

Fra Rødekro
Tilmeldt 3. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Jeg har faktisk sagt nej til at udlevere dit navn.
Jeg syntes vi skulle ordne det på en ordentlig måde

Du skrev for to uger siden at artiklerne ville komme ugen efter. Det gjorde de ikke og jeg hørte ikke fra dig overhovedet.

Den 15 maj efterlyste du mere arbejde på Amino. det selvom du ikke kunne levere det arbejde du havde modtaget betaling for

Jeg kan ikke stole på dig og vil gå til en advokat og få annuleret handlen.
Så må det koste mig penge

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en hurtig afslutning på en ellers trist sag, håber det går godt for alle parter i sagen.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også være svært at overholde deadslines, når man har travl i butikken.

Meeen det er jo hvad der kan ske, Man lære jo med tiden planlægge sit arbejde bedre og lære man ikke skal bilde sig ind man kan klare 4 mrds arbejde på to uger..:)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Finn Bennetsen:

Jeg har faktisk sagt nej til at udlevere dit navn.
Jeg syntes vi skulle ordne det på en ordentlig måde

Du skrev for to uger siden at artiklerne ville komme ugen efter. Det gjorde de ikke og jeg hørte ikke fra dig overhovedet.

Den 15 maj efterlyste du mere arbejde på Amino. det selvom du ikke kunne levere det arbejde du havde modtaget betaling for

Jeg kan ikke stole på dig og vil gå til en advokat og få annuleret handlen.
Så må det koste mig penge

Hej Finn,

Du truer mig to gange med at udlevere mit navn, og den form for trusler kan jeg naturligvis ikke sidde overhørigt. Så vil jeg hellere reagere og tage de tæsk der kommer, så alle facetter i sagen kan blive belyst.

Det er helt korrekt, at jeg kører med forsinkelser. Og at jeg ikke altid er i stand til at leve op til de deadlines, jeg sætter, fordi de er for optimistiske i forhold til min reelle arbejdsbyrde. Men det er ikke noget jeg gør, fordi jeg vil såre dig personligt eller ødelægge din forretning. 

Jeg har svaret på dine henvendelser af et par omgange og bedt om tålmodighed, da jeg har været splittet, fordi jeg også har mange andre kunder, der ville føle sig snydt, hvis de blev sprunget over. Det har været en hårfin balancegang og jeg beklager naturligvis, at jeg ikke har formået at løfte dine opgave hurtigt nok.

Jeg vil samtidig gerne understrege, at resten af handlen - levering af selve hjemmesiden (det egentlige produkt), samt tilhørende tekst og billeder - gik hurtigt og smertefrit. Hvilket om noget må attestere, at jeg ikke er en fusker.

Du er naturligvis velkommen til at rette henvendelse gennem en advokat. Jeg leverer under alle omstændigheder teksterne til dig og den anden Amino, som også har ventet længe på sine artikler. Om du vælger at bruge dem eller ej kan jeg selvfølgelig heller ikke bestemme.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skønhed & Personlig pleje:
Det kan også være svært at overholde deadslines, når man har travl i butikken.Meeen det er jo hvad der kan ske, Man lære jo med tiden planlægge sit arbejde bedre og lære man ikke skal bilde sig ind man kan klare 4 mrds arbejde på to uger..:)
Helt sikkert kan det ske - men pudsigt nok forventet betaling altid at falde rettidigt.

Jeg finder det er usædvanlig dårlig stil af sælger ikke at holde de aftaler han SELV er med til at lave. Det vidner om dårlig forretningsmoral. Den slags bør man undgå.

Iøvrigt på samme måde som hvis køber ikke betaler til tiden. Dem skal man også undgå!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Rødekro
Tilmeldt 3. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 11 og 12 maj skrev skrev vi sammen:

------------------------------------------------------------------------

Hej Ulrik

Har du en idé om hvor du er færdig med min 10 artikler?

Venlig hilsen
Finn Bennetsen 


Hej Finn,

Tak for din mail.
Det bliver jeg i næste uge :-) Tak for tålmodigheden.
-------------------------------------------------------------------------
 
Der kom ikke én eneste artikel og hvad være var.
Jeg hørte intet fra dig. Jeg måtte selv tage kontakt til dig, da der var gået endnu en uge.
 
Resten er vist mellem dig og mig, så jeg lukker sagen her på Amino og kontakter en jurist på området
 
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Bennetsen:

Jeg har faktisk sagt nej til at udlevere dit navn.
Jeg syntes vi skulle ordne det på en ordentlig måde

Du skrev for to uger siden at artiklerne ville komme ugen efter. Det gjorde de ikke og jeg hørte ikke fra dig overhovedet.

Den 15 maj efterlyste du mere arbejde på Amino. det selvom du ikke kunne levere det arbejde du havde modtaget betaling for

Jeg kan ikke stole på dig og vil gå til en advokat og få annuleret handlen.
Så må det koste mig penge

Tro mig, det kan ikke betale sig. Advokaten vil fraråde dig at gøre noget videre, da sagsomkostningerne - uanset om du vinder eller ej - langt vil overstige de 5.000 kr!

Det er naturligvis beklageligt, at du har måtte vente så længe på dine tekster, men din udmeldelse ovenover lyder mere som en, der har fortrudt købet i sin helhed. Nu har BZR trods alt skrevet her i tråden, at han nok skal levere dem hurtigt - ligesom du efterlyste i en tidligere tråd.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Bennetsen:
så jeg lukker sagen her på Amino og kontakter en jurist på området

Kan kun være enig med at det er løsningen. Her er det sælger der bestemmer hvornår hvad - derfor bliver det aldrig en god handel. Så har du mulighed for ved juridisk magt at få den annulleret - så gør endelig det.

Du bliver aldrig tilfreds. Og sælger skulle skynde sig at afslutte osse for han bliver heller aldrig tilfreds - med udfaldet.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Skønhed & Personlig pleje:
Det kan også være svært at overholde deadslines, når man har travl i butikken.Meeen det er jo hvad der kan ske, Man lære jo med tiden planlægge sit arbejde bedre og lære man ikke skal bilde sig ind man kan klare 4 mrds arbejde på to uger..:)
Helt sikkert kan det ske - men pudsigt nok forventet betaling altid at falde rettidigt.

Jeg finder det er usædvanlig dårlig stil af sælger ikke at holde de aftaler han SELV er med til at lave. Det vidner om dårlig forretningsmoral. Den slags bør man undgå.

Iøvrigt på samme måde som hvis køber ikke betaler til tiden. Dem skal man også undgå!

Jeg kan ikke sige andet end jeg er HELT enig med dig !

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)