Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af Aminobruger

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:
Uden at kende det kvaj du har handlet med så vil jeg gerne dække 3 af artiklerne med 3 artikler a 300 ord

Tusind tak, men det skal du nu ikke.
Jeg kan sagtens købe mine artikler hos dig, Halfdan eller en af de andre som udbyder artikler.

Der er flere som har skrevet og bedt om et navn.
Jeg har skrevet til sælger og givet ham til i morgen med en løsning.
Indtil da, kommer der ikke navne på bordet.

Jeg kan godt se mit oprindelige indlæg rammer uskyldige SEO-skribenter og det beklager jeg.
Det var ikke meningen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Bennetsen:

H∑nning:
Uden at kende det kvaj du har handlet med så vil jeg gerne dække 3 af artiklerne med 3 artikler a 300 ord

Tusind tak, men det skal du nu ikke.
Jeg kan sagtens købe mine artikler hos dig, Halfdan eller en af de andre som udbyder artikler.

Der er flere som har skrevet og bedt om et navn.
Jeg har skrevet til sælger og givet ham til i morgen med en løsning.
Indtil da, kommer der ikke navne på bordet.

Jeg kan godt se mit oprindelige indlæg rammer uskyldige SEO-skribenter og det beklager jeg.
Det var ikke meningen.

Hej Finn

Jeg synes heller ikke du skal hænge ham ud offentlig det er dårlig stil, han saver jo selv den gren over han sidder på, og forsvinder ud i glemslen som den lille navlefnuller han er.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er trist, når folk ikke afholder sine aftaler. Jeg synes personligt det er "dyrisk" at snyde folk , bare for nogle penge skyld!!

Men mennesker er forskellige. Jeg har flere gange handlet med folk, hvor de har fået varen og de har betalt efter de har varen i hånden.

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest.. Så er det rigtig træls for dig, da man tydelig kan mærke du bare gerne vil videre og begynde at lave penge på affiliate, adsense osv, da det jo var grunden til at du købte dette af sælger.

Nu husker jeg den tråd du omtaler og ved derfor hvem sælger er og det skulle altså undre mig meget hvis der ikke er en god grund til denne lange leveringstid.

Der kan være rigtig mange grunde til at man ikke kan besvare email et stykke tid - så mon ikke du får en undskyldning og eller en god begrundelse.

Alt andet skulle undre mig.

Mvh.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:
og ved derfor hvem sælger er og det skulle altså undre mig meget hvis der ikke er en god grund til denne lange leveringstid.

Jeg har været i kontakt med ham flere gange, hvor han lover artiklerne nok skal komme
Jeg har forståelse for sygdom, travlhed osv.
MEN en HEL måned uden en eneste artikel. Det er for længe for min tålmodighed.

Problemet er også at jeg skal skrive til ham. han kunne jo sende en mail og skrive at han er forhindret.

Ja, han har et godt navn og derfor er jeg også ked af denne sag.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 9 person

Finn Bennetsen:

Kristian Ole Rørbye:
og ved derfor hvem sælger er og det skulle altså undre mig meget hvis der ikke er en god grund til denne lange leveringstid.

Jeg har været i kontakt med ham flere gange, hvor han lover artiklerne nok skal komme
Jeg har forståelse for sygdom, travlhed osv.
MEN en HEL måned uden en eneste artikel. Det er for længe for min tålmodighed.

Problemet er også at jeg skal skrive til ham. han kunne jo sende en mail og skrive at han er forhindret.

Ja, han har et godt navn og derfor er jeg også ked af denne sag.

 

 

Du har en moralsk pligt til at skrive hvem han er. Også herinde selv om det er i mod "reglerne"

Det er rigtig god stil at gøre opmærksom på den slags.

xxx

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Finn Bennetsen:

Kristian Ole Rørbye:
og ved derfor hvem sælger er og det skulle altså undre mig meget hvis der ikke er en god grund til denne lange leveringstid.

Jeg har været i kontakt med ham flere gange, hvor han lover artiklerne nok skal komme
Jeg har forståelse for sygdom, travlhed osv.
MEN en HEL måned uden en eneste artikel. Det er for længe for min tålmodighed.

Problemet er også at jeg skal skrive til ham. han kunne jo sende en mail og skrive at han er forhindret.

Ja, han har et godt navn og derfor er jeg også ked af denne sag.

Du har en moralsk pligt til at skrive hvem han er. Også herinde selv om det er i mod "reglerne"

Det er rigtig god stil at gøre opmærksom på den slags.

Følg reglerne, det ender bare med at skade Amino, hvis der kommer en erstatsningskrav.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Du har en moralsk pligt til at skrive hvem han er

Nej, det har jeg ikke.
Manden skal have en chance.

Det som pisser mig af er at han efterlyser mere arbejde på Amino 14 dage efter han skulle have leveret artiklerne.

Nogen ved sikkert hvem han er. I skulle måske puffe til ham, så vi kan ordne det på en ordentlig måde

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er i fælles interesse, at vide hvem manden er, så synes jeg, at Finn skal bede ham kommentere i tråden.

Har man rent mel i posen, så er man højst sandsynligt også interesseret i, at svare for sig. :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Det er en rigtig kedelig situation du er havnet i, nu ved jeg også hvem amino brugeren er og er også næsten sikker på at der er en god grund til at han ikke har leveret / svaret dig.

Ligesom et par andre, vil jeg også tilbyde at smide et par gratis SEO artikler hvis det kunne have interesse. Så  du kan få gang i din side Smile

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)