Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af Aminobruger

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt man risikere at bliver snydt når man handler med andre mennesker, men det gør mig alligevel bedrøvet når jeg bliver snydt af en Amino bruger, som for det første er plus medlem, og for det andet er en rimelig aktiv bruger her på Amino.

Jeg købte i slutningen af april måned et domæne med nogle få sider for 5000 kr.
I handlen var også 10 SEO artikler og muligheden for at stille sælgeren spørgsmål omkring SEO og Affiliate marketing.

5000 kr. var efter min mening en overpris for et domæne med en måned på bagen og handlen var kun interessant fordi jeg af den vej håbede at kunne lære mere om SEO tekster, Affiliate og Adsense sites.

Nu til sagen….

Jeg fik rimelig hurtigt domænet overført og efter nogle dage også de aktuelle filer.
MEN de 10 artikler har jeg endnu ikke fået og jeg har nu rykket tre gange.
Hver gang har jeg fået at vide at han havde travlt og han takkede for min tålmodighed.
I lørdags skrev jeg igen og sagde at jeg ville annullere handlen, da jeg ikke har fået den vare jeg har betalt for.

Denne mail har han valgt at ignorerer.

Der er nu gået en måned og jeg har endnu ikke modtaget artiklerne.
Han kunne have sendt et par stykker og jeg ville være tilfreds, men ikke en eneste har han sendt.

Jeg ved godt det er et lille beløb, men for mig er det mere princippet om at jeg har betalt for en vare/ydelse jeg ikke har fået.

Hvad gør jeg ved sådan en fætter.
Jeg ønsker at få mine penge igen, da jeg har mistet troen på ham.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig ærgerlig situation at stå i...

Den følger jeg lige med i. Jeg har oplevet dette med flere Aminoer - også plus (selvom det jo reelt ikke gør en forskel hvad de er).

Fire gange har jeg leveret en ydelse, til et beløb på mellem 3.000 og 12.000kr, hvor min kunde, har valgt, efter varen er leveret, at sylte mig. Havde jeg så bare fået besked på, at varen ikke levede op til deres forventning - men det var lige omvendt.

Så om nogen har en løsning, ville jeg også være meget interesseret. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har stor indflydelse på udfaldet om handlen er:

BtB

BtC

CtC

Du står klart bedst stillet hvis du som privatperson har købt ydelsen af sælgers virksomhed (BtC) Da falder handlen under købeloven og du kan få hjælp via forbrugerstyrelsen. Men er handlen foretaget BtB så er du ringere stillet, og er helt på egen hånd. Du vil formegentlig skulle anvende en advokat og føre en sag den vej - om du vil det for 5.000 kr er jo op til dig, men det kan ende med at blive en del dyrere. 

Håber dog du for løst denne sag - det er møg træls, som vi siger i Jylland!

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

iøvrigt hvis du selv vil kigge lidt på juraen så kan du søge på: Handelskøb sælgers misligeholdelse - det er de regler du falder under, hvis købet er BtB. Du har uden tvivl det juridiske på din side - da al forsinkelse er en væsentlig forsinkelse i handelskøb - Derfor bør du kunne ophæve købet.

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan vel ikke være andre muligheder end at gå den tunge vej?

I mine øjne, synes jeg det er ufattelig dårlig stil at man ikke overholder an aftale/kontrakt, og at man så forsøger at fyrer en løgn af eller to, for at enten få sine penge tilbage, eller kun videregive halvdelen af de vare man har solgt.

Jeg ved ihvertfald selv, at jeg ville begynde at rasle med sablen, efter jeg havde givet vedkommende en HEL måned over den aftalte dato, til at give mig resten af mit køb.

Med det sagt - Så findes der jo fredelige løsninger, og ville da gå den vej først, men det går jeg næsten ud fra du har gjort?

Ønsker dig ihvertfald held og lykke med den her situation, og håber der kommer en opklaring. :)

Dbh.

Rasmus W. Pedersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Finn, 

Træls situation at ende i, hvis du bestemmer dig for at fortsætte med siden er du velkommen til at skrive til mig med spørgsmål omkring, seo, affiliate og adsense, så vil jeg svare efter bedste evne - gratis selvfølgelig. 

Hvis siden har potentiale kan den stadig ende med at give afkast, og så er det dig der kan grine lidt af ham. Er desværre bange for at der ikke er stor sandsynlighed for at du ser pengene igen. Huh?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Finn,

Det er da en møg træls situation, du er havnet i. Du er utilfreds med hastigheden på afslutningen af den handel du har indgået med en, som endda er Amino bruger.


Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at du ubevidst skyder mod alle aktive Amino Plus medlemmer, når du nu i overskriften proklamerer, at du føler dig snydt af Aminobruger, og i dit indlæg uddyber, at det endda en, "som for det første er plus medlem, og for det andet er en rimelig aktiv bruger her på Amino."

Du kan selvfølgelig ikke nævne, hvem du har uoverensstemmelsen med, hvis det endda kan kaldes en uoverensstemmelse, da du så prompte ville få slettet dit indlæg.

Så i stedet skyder du  - sikkert ubevidst - en mistanke på en masse uskyldige aktive Amino Plus medlemmer, og dem er der heldigvis mange af

Måske dit indlæg er skrevet for at give vedkommende, som du har handlet med, et spark bagi, så vedkommende får taget sig sammen til at opfylde de betingelser, du mener der mangler at komme på plads, inden jeres handel er endeligt afsluttet.

Du har måske overvejet og følt dig afklaret med, at du med dit indlæg i hvert fald ikke gør det lettere at opnå en fredelig afslutning af jeres indbyrdes handel, når du bruger ordet "snydt".

Jeg håber for jer begge, at I finder en fredelig og for jer begge acceptabel afslutning på jer handel.

Dbh. John
en Amino bruger, som for det første er plus medlem, og for det andet er en rimelig aktiv bruger her på Amino Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

John @ Èn ting er at se på, hvordan at Finn (sandsynligvis) mistænkeliggør en del uskyldige Plus-medlemmer. Man kunne også se på, hvordan et Plus-medlemskab åbenbart højner troværdigheden og kvaliteten af ens indlæg her på Amino.

Dét kalder jeg en positiv bivirkning! 

Med hensyn til sagen:

Det skulle undre mig meget, hvis ikke der kom skub i sagen nu. Du har i hvert fald lige givet det bedste incitament muligt til at personen skulle få lavet sit arbejde - en potentielt dårlig sag og en ganske utilfreds kunde. Held og lykke med hele projektet! :)

Mvh. Halfdan

En Aminobruger, som for det første er plusmedlem, for det andet er rimeligt aktiv, og for det tredje sælger SEO-artikler. Skype-ItWasntMe

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Så i stedet skyder du  - sikkert ubevidst - i en mistanke på en masse uskyldige aktive Amino Plus medlemmer, og dem er der heldigvis mange af

Det er ikke meningen at ramme en masse uskyldige mennesker, men et udbrud af mine frustrationer.
Samtidigt håber jeg at sælger forstår et link med en vognstang.

Jeg må desværre ikke nævne navne her, men jeg må vel linke til en hjemmeside....

Nu ser vi om der sker noget i løbet af dagen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

@ Finn Bennetsen

Uden at kende det kvaj du har handlet med så vil jeg gerne dække 3 af artiklerne med 3 artikler a 300 ord.

Så kan det være der er andre Aminoer der hjælper til. Så du kan komme op på hesten igen.

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)