Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken "gimmick" reklamegave vil du helst modtage ved salgsbesøg?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé :-)

Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt vil jeg helst ikke modtage noget som helst, da de fleste reklamegaver ofte er af en middelmådig/dårlig kvalitet.

Hvis det endelig skal være så vælg et produkt i en ordentlig kvalitet og som relaterer til det som du sælger.

Når I sælger salgstræning og telemarketing formoder jeg at du oftest holder møder med salgschefen hos den potentielle kunde?

Her kunne et forslag evt. være en termokop med logo på, for når I hjælper kunden med mødebooking kommer han til at tilbringe mere tid på landevejen.

Fra Aulum
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Logomarketing.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kasper.

Vi prøver at slå os på at lave unikke reklameartikler - noget som flere her foreslår. 

Som de første i Danmark sælger vi levende mini kaktus planter på 4cm med logo. De er ikke set før i DK og de holder i mange år, så måske det var noget? http://www.logomarketing.dk/reklameartikler/minikaktusluksus/  Ellers vil jeg også foreslå kuglepenne. Man kan altid bruge en ny kuglepen. Tag evt. og kig på Igopost.dk, de sælger dem vidst til ok penge. 

Unikke reklame- og gaveartikler med logo på Logomarketing.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Stop nu med det spam af alverdens tråde, har du set hvor gammel denne er ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey!

Det er en gammel tråd, men faldt over den og jeg har tendens til at sige noget så simpelt som en kuglepen!

Da jeg søgte efter svar på samme spørgsmål, læste jeg denne artikel - virker reklameartikler - som beskriver om og hvilke reklameartikler der virker, selv i 2016!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)