Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det muligt at min webshop kommer til google side 1 uden at betale 1 krone ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle ,

Jeg har en webshop www.uglenogelefanten.dk

Jeg salger Trælegetøj, Økologisk børnetøj , Taske , Ørering , vugge , tørklæder  . Mit spørgsmål er om der er nogen der ved, hvordan jeg kan komme til google side 1 uden at betale 1 kr :O)? Er det overhovedet muligt?

Håber der er nogen der kan hjælpe:-) På forhånd tak for hjælpen.

mvh

uglenogelefanten.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster ikke noget at ligge nummer 1 på Google.
Det koster penge, at få andre mennesker til at hjælpe sig. På samme måde som med en vinduesvisker også koster penge.

Jeg har ikke tjekket konkurrencen på dine ord, men hvis du selv begynder at læse på blogs, f.eks. Demib's og Rosenstand's så lære du en del. Derudover så følg med på f.eks. amino, der er mange der spørger om hvordan de bliver bedre på Google.

Jeg selv har ikke betalt én krone, og ligger o.k. på mine søgeord med hård konkurrence, og vi er da begyndt at få en del ordre ind på det ene hvor vi ligger nummer 6 nu. ( De 4/5 ovenover har ikke noget med salg af produktet at gøre, men andre ting omkring produktet)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære uglenogelefanten.dk

Du kommer langt med den gratis version af SEO-LEX.

Der er en masse lavthængende SEO frugter, som du formodentlig selv kan plukke.

De penge, som du tjener på det, kan så evt. investeres i professionel hjælp til at nå de frugter, som hænger højere oppe.

Men inden du begynder at kaste penge efter eksterne SEO konsulenter, så husk lige at smide et indlæg på Amino, så vi kan hjælpe dig med at skelne mellem skidt og kanel. Der er meget skidt og ikke så meget kanel i SEO branchen.

Mvh Troels.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

uglenogelefanten.dk:

hvordan jeg kan komme til google side 1 uden at betale 1 kr :O)? Er det overhovedet muligt?

Det er bestemt muligt. Du skal bare gøre det bedre end de andre - sådan firkantet sagt. At du stiller spørgsmålet indikerer, at du ikke ved noget (eller ret meget) om søgemaskineoptimering - og det er du nødt til at vide, hvis du skal kæmpe mod dem, der har hyret folk med viden til opgaven. Så en hel del læsning, natlige forsøg, skuffelser, "hov da - den var ikke god" oplevelser, røde øjne og andet hyggeligt skal du investere i sagen.

Du skal blot gøre op, om din tid ikke er penge værd? Hvis den er det, har du allerede nu brugt penge på at komme på side 1 ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)