Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Tæller links fra sider på andre sprog noget overhoved?!?!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har skrevet rundt regnet 1.700 indlæg her på Amino med et link til TT Tekstforfatter, så har det naturligvis en værdi for dette website, men hvad nu hvis jeg indsætter et link til et helt andet, splinternyt website, jeg netop har oprettet, får denne side så del i SEO-værdien fra alle de gamle indlæg eller udelukkende fra de indlæg, jeg skriver herefter?

Det er ikke et dumt spørgsmål. Hvis du indsætter et nyt link i din signatur (erstatter det nuværende) så vil nye indlæg gavne dit nye link. Desuden vil google langsomt crawle de tidligere indlæg og langsomt se, at din signatur ikke længere indeholder det gamle link, så det gamle link vil derfor falme. Det vil dog tage noget tid at crawle alle dine gamle indlæg.

Jeg håber det er forståeligt udtrykt.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@William: Tak for svar. Jeg har også kommenteret i mange andre tråde ang.website-design, funktionalitet og marketing generelt, men det nye website omhandler noget helt andet - nemlig musikanmeldelser! Så det har ingen indholdsmæssig lighed med det, jeg skriver om her på Amino.

Forstår det sådan, at der dog er lidt værdi at hente alligevel? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:
Desuden vil google langsomt crawle de tidligere indlæg og langsomt se, at din signatur ikke længere indeholder det gamle link, så det gamle link vil derfor falme.

De gamle indlæg vil derfor langsomt også gavne dit nye link.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:

TT Tekstforfatter:
Hvis jeg har skrevet rundt regnet 1.700 indlæg her på Amino med et link til TT Tekstforfatter, så har det naturligvis en værdi for dette website, men hvad nu hvis jeg indsætter et link til et helt andet, splinternyt website, jeg netop har oprettet, får denne side så del i SEO-værdien fra alle de gamle indlæg eller udelukkende fra de indlæg, jeg skriver herefter?

Det er ikke et dumt spørgsmål. Hvis du indsætter et nyt link i din signatur (erstatter det nuværende) så vil nye indlæg gavne dit nye link. Desuden vil google langsomt crawle de tidligere indlæg og langsomt se, at din signatur ikke længere indeholder det gamle link, så det gamle link vil derfor falme. Det vil dog tage noget tid at crawle alle dine gamle indlæg.

Jeg håber det er forståeligt udtrykt.

Tak for input. Jeg ønsker dog ikke at lade det gamle link blive erstattet, men derimod at tilføje et link nr.2! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Tak for input. Jeg ønsker dog ikke at lade det gamle link blive erstattet, men derimod at tilføje et link nr.2! :-)

Så vil de begge få link juice fra alle dine indlæg, men som nævnt, skal google indse, at du har indsat endnu et link, hvilket kan tage noget tid.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Tak for input. Jeg ønsker dog ikke at lade det gamle link blive erstattet, men derimod at tilføje et link nr.2! :-)

Så vil de begge få link juice fra alle dine indlæg, men som nævnt, skal google indse, at du har indsat endnu et link, hvilket kan tage noget tid.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)