Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvem og hvorfor magento shop??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står og skal over på magento, så langt er jeg kommet i processen omkring hvilken løsning der skal til, men det stopper det så også, for syntes der er mange der sælger det samme men hvad kan de?

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på jer der køre magentoshop, hvem der har lavet jeres og hvordan det har været at få op og stå, og samarbejdet i det hele taget med dem i nu har valgt til at lave det for jer.

Håber nogle vil dele deres erfaringer med mig og andre der står med samme "problem" Wink

Hilsen Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan finde en god løsning for dig.
Her er nogle referencer.
www.elektronik-stjerne.dk
www.kvindetrend.dk (næsten færdig)
www.smarphonestuff.dk (næste færdig)
www.pcemuse.com
Og mange flere.
men de er så langsomme fordi dem der gerne vil have shoppene har sparet på host
hvilket er dumt når man kører magento som kræver meget.
Ellers er magento et af største system som har en utrolig god backend med diverse ting 
blandt andet et regnskabs system som lægger sammen hvad man har betalt i mom og fragt og indkomst osv... 


Hilsen Toke bohl
tokemc@hotmail.com

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke.

Jeg er ikke helt med på om det er noget du laver eller ?

For jeg er helt med på at det skal være magento, men jeg mangler det rette sted at "få shoppen lavet" og nogle der har brugt dem de referere til selv, og der igennem kan dele deres erfaringer.

Jeg har bla. set på flg.

Webshop3
Billigmagento
mediastyle
Pointe
Crius

Dette er bare lige nogle af dem jeg har set på, men hvad er grunden til jeg skal vælge den ene frem for den anden, det er der den halter for mig pt. Huh?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet denne  for ca. 15 K www.toprobot.dk

med en  masse rettelser undervejs.

og jeg er godt tilfreds med supporten.

Smid en PM, så får du en mailadr. til ham

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder at "Lave Shoppen"
og jeg har lavet de sider jeg linker til op over :)


Men ellers kan jeg godt anbefale
Billigmagento.dk 


 



 
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Søe:

Hej Toke.

Jeg er ikke helt med på om det er noget du laver eller ?

For jeg er helt med på at det skal være magento, men jeg mangler det rette sted at "få shoppen lavet" og nogle der har brugt dem de referere til selv, og der igennem kan dele deres erfaringer.

Jeg har bla. set på flg.

Webshop3
Billigmagento
mediastyle
Pointe
Crius

Dette er bare lige nogle af dem jeg har set på, men hvad er grunden til jeg skal vælge den ene frem for den anden, det er der den halter for mig pt. Huh?

For ikke at nævne Get A Shop ;)

Vi har rundet omkring 30 magento shops alle til en fast pris på enten 9.995,- eler 12.995,- (og langt de fleste for Aminoer)

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Rasmus jer har jeg bestemt også set på, det var også mere et udpluk uden nogen form for hvem jeg er mest til.

Og jeg ville jo gerne høre lidt fra feks. nogle af jeres kunder og hvad deres erfaringer er, men kan jo være jeg tager knoglen en af dagene og høre hvad netop du kan tilbyde mig Big Smile

 

Hilsen Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. :)

Jeg forstår godt dine problemer og overvejelser, men vi i Odense Support Og Design vil meget gerne hjælpe dig på plads, trygt og godt.

Du kan kontakte mig her på amino, eller på Jess@osod.dk

eller kontakte os gennem osod.dk 

Vi vil så kontakte dig og så finder vi fælles ud af hvad dine behov er og så laver vi gratis nogle udkast til dig, så du stadig kan nå at sige nej tak, hvis du ikke er tilfreds.

Vi hjælper altid vores kunder helt hjem ;)

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virklig ikke flere der har erfaringer de vil dele om hvem man skal vælge til at lave sin shop?

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Ja det er en jungle når man skal have lavet en webshop, der er mange der udbyder tjenester, men vi startede selv med at udvikle webshops til os selv i 2008, og opdagede hurtigt at magento var det optimale system for os at arbejde med. Vi har i dag en del shopper på magento i hele norden, og det fungerer rigtig godt.

I 2010 valgte vi at tilbyde vores tjenester til eksterne kunder, da vores erfaring både med udvikling og ved at drive egne shops skulle komme vores kunder tilgode, så derfor har vi en butik der tilbyder dette. Vi har ikke 1000 vis referencer men du kan se hvad vi har lavet på vores hjemmeside, www.eshopz.dk. 

Vores seneste project er www.lampeexperten.dk, og vi er ved at færdigøre et vinsite som hedder www.egerisvin.eshopz.dk.

Kontakt mig gerne via vores hjemmeside, eller ring og lad os få en sludder.

Mvh

Dannie Peters

www.eshopz.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)