Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: ønsker det forkromede overblik!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivr:
Smider du et link på dit website, så vi andre kan følge med i dine svar? Det vil hjælpe mig meget (og tak for at du gider).

Jeg er relativ ny her på amino og ser først nu, at min hjemmeside IKKE vises i min signatur. Skal man 1) have skrevet minimum x antal poster eller 2) betale for at ens hjemmeside bliver vist?

knowware.dk/webshop

Jeg er faktisk begyndt at besvare dine spørgsmål. Hav lidt tålmodighed, så laver jeg en FAQ for internetbutik og webshops.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er en god hjemmeside du har fået lavet, med en masse god information omkring webshops

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Maardt:
Jeg er relativ ny her på amino og ser først nu, at min hjemmeside IKKE vises i min signatur.

Check din profil under "debatindstillinger" - der skal du lave dit link i din signatur

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Tak, bare vent. Der er nogle firmaer, der snart ryster i bukserne ;-)

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole: Tak, jeg forsøgte men da jeg klikkede Save, fik jeg

Error Summary

HTTP Error 400.0 - Bad Request

ASP.NET detected invalid characters in the URL.

men noget virkede, kan jeg i min signatur se, tak

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet et stykke videre med FAQ om webshops

For nu at spørge lidt frækt: findes på en .dk hjemmeside en bedre FAQ om webshops/betalingsløsninger, end ovenstående?.

NB IDEEN bag mit projekt er nu blevet specificeret nærmere. Se Form og Ide menupunkt

Michael


Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Maardt:

For nu at spørge lidt frækt: findes på en .dk hjemmeside en bedre FAQ om webshops/betalingsløsninger, end ovenstående?.

NB IDEEN bag mit projekt er nu blevet specificeret nærmere. Se Form og Ide menupunkt

Michael

Hej Michael

Jeg sidder og kigger på det nu, og må sige at jeg føler mig lidt stolt over, at så mange af mine spørgsmål er kommet med. Det viser også for mig, at du er seriøs med at bringe hele webshop teknologien ned på et plan, hvor de fleste almindelige mennesker, som ikke nødvendigvis har det gyldne overblik over hvad webshops i virkeligheden er, ned på et fornuftigt plan. For jeg er en af dem.

Jeg er kommet til der hvor du beskriver de forskellige shopping carts og en hurtig bemærkning som jeg lagde mærke til, er, at da jeg læste om den sidste, manglede et sted midt imellem hvor jeg som læser fik at vide, at nu går vi over til at analysere de anbefalelsesværdige shopping carts. Som det er nu, glider det bare ud i et.

Og så kunne jeg da godt tænke mig at høre dit overskuelige bud på, helt nøjagtigt hvordan man griber en opbygning og implementering af en webshop an, med de programmer/værktøjer du erfaringsmæssigt synes bedst om. Altså en slags A-Z/Sådan her gør du/Webshops for dummies....:-)

Jeg læser videre....

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Maardt:

Jeg er kommet et stykke videre med FAQ om webshops

For nu at spørge lidt frækt: findes på en .dk hjemmeside en bedre FAQ om webshops/betalingsløsninger, end ovenstående?.

NB IDEEN bag mit projekt er nu blevet specificeret nærmere. Se Form og Ide menupunkt

Michael

Når jeg klikker på et link og læser hvad der står på det, og så klikker mig tilbage, kan jeg ikke se linket jeg har klikket på, fordi du har lavet det klikkede link i en farve der falder meget sammen med baggrundsfarven. Bare lige en lille hint om at det vil være fint, hvis man kunne se linket, også efter man har klikket på det, hvis man vil klikke sig ind på det igen.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lvr !

Dejligt med feedback. Jeg har lige været OFF pga min internetforbindelse - ude på landet, men jeg forstår godt de 2 ting hvad du skriver. Jeg har lige nu forbindelse via mobilt bredbaand (en usb stick) og det er meget langsomt.

1) Jeg har med vilje IKKE farvet links ude til venstre, men når du fører musen hen over links i den venstre menu, kører der så ikke en blå bjælke med, eller forventer du at et link altid er blåt eller markeret på en eller anden måde, så du kan se, at det er et link ?

2) Jeg har rettet i forhold til dine kommentarer:

bedste-webshop-shopping-cart-program.shtml

Hvad siger du nu?

Michael

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivr:
hvordan man griber en opbygning og implementering af en webshop an, med de programmer/værktøjer du erfaringsmæssigt synes bedst om. Altså en slags A-Z/Sådan her gør du/Webshops for dummies....:-)

En webshop for dummies! Jeg er i den forbindelse ikke kommet meget længere end dig selv, jeg har bare en ide ... og har lidt erfaring med at drive et firma, hjemmesider osv.

Mon ikke der findes et hæfte, der hedder "Webshops for dummies". Jeg googlede det og fik http://www.eksperten.dk/spm/813503

Hilsen Michael

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)