Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: ønsker det forkromede overblik!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En yderst spændende og interessant diskussion, men jeg må nok indrømme, at jeg mister overblikket. Her viser et forum sine begrænsninger. En Wiki ville være bedre, hvor vi alle kunne bearbejde svarene løbende indtil spørgeren sagde: Flot, færdigt, jeg har fået svar på alle mine spørgsmål.

Jeg har dog kopieret alle spørgsmålene til egen hjemmeside og vil forsøge at besvare de fleste, som jeg finder relevante

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivr:
Tak for linket. Det startede rigtigt godt, indtil jeg fandt ud af, at jeg skal af med 600 kroner for at komme videre.

Ellers tak...Tongue Tied

Tja, men dem sparer du nok i "lærepenge" senere i forløbet.

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Køb en webshop til 500 kr og find ud af hvordan det fungerer. Det er den bedste måde hvis ikke du vil have andre til at lave det for dig.  For 500 kr kan du få nogle rigtig fede webshops der ser mindst lige så godt ud som de der sælges til +10K

Hej Pjedsted

Kan du eventuelt supplerer med nogle links til webshops i 500 kroners klassen, der er lige til at kaste sig i krig med?

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Gadensgaard:

Hvis jeg er ejeren af webshoppen som jeg udbyder til en kunde, vil jeg dermed risikere at skulle hæfte for en teknisk fejl, der i sidste ende kan koste mig penge?

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål.

Jeg tænker bare, at hvis nu det er mig selv der har designet og udbudt en webshop til en kunde, og der så sker f.eks en teknisk fejl hvor der opstår tvivl om en betaling, hvem der så hæfter for den?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der opstår vel aldrig tvivl om en betaling. Enten har du fået pengene eller også har du ikke. Tænker du på dig selv som ejer af en webshop eller tænker du på dig selv som ham der udvikler en webshop (til en anden)?

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Maardt:

En yderst spændende og interessant diskussion, men jeg må nok indrømme, at jeg mister overblikket. Her viser et forum sine begrænsninger. En Wiki ville være bedre, hvor vi alle kunne bearbejde svarene løbende indtil spørgeren sagde: Flot, færdigt, jeg har fået svar på alle mine spørgsmål.

Jeg har dog kopieret alle spørgsmålene til egen hjemmeside og vil forsøge at besvare de fleste, som jeg finder relevante

Michael

Hej Michael

Smider du et link på dit website, så vi andre kan følge med i dine svar? Det vil hjælpe mig meget (og tak for at du gider).

Mht. på et tidspunkt at kunne sige "Flot, færdigt, jeg har fået svar på alle mine spørgsmål", så er det min hensigt med denne tråd, at jeg og hvem som helst der har interesse i det, simpelthen kan gå ind og informerer os om de spørgsmål/tvivl vi måtte have, og dermed at Amino'erne derude, vil supplerer med oplysninger om udviklingen på webshop området, i alle dets kategorier. Måske er det ikke lige stedet med det mest optimale overblik, men i det mindste ved jeg, at jeg kan finde svarerne her, hvis jeg skulle få brug for det...Wink

Ha' en brilliant dag derude i sommerlandet...

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Gadensgaard:

Der opstår vel aldrig tvivl om en betaling. Enten har du fået pengene eller også har du ikke. Tænker du på dig selv som ejer af en webshop eller tænker du på dig selv som ham der udvikler en webshop (til en anden)?

Hej Kasper

Jeg spørger, fordi jeg i virkeligheden ikke ved bedre. Hvis du siger der aldrig opstår tvivl eller uenighed om en betaling, så glæder det mig kun. Spørgsmålet er afledt af en tanke om hvad man gør i sådan et tilfælde, hvad er reglerne, hvad siger loven og hvem hæfter for hvad? Jeg spørger som udgangspunkt som den der har lavet, opsat og implementeret en webshop for en kunde, men på abonnementspris (og et opstartsbeløb).

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvis der står i service aftalen at leverandøren er ansvarlig for den tekniske drift af webshoppen er det vel her ansvaret ligger. Jeg kan dog ikke lige forestille mig et tilfælde hvor situationen opstår. Enten er pengene hævet far kundens kreditkort/bankkonto eller også er de ikke.

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Gadensgaard:

Jamen hvis der står i service aftalen at leverandøren er ansvarlig for den tekniske drift af webshoppen er det vel her ansvaret ligger. Jeg kan dog ikke lige forestille mig et tilfælde hvor situationen opstår. Enten er pengene hævet far kundens kreditkort/bankkonto eller også er de ikke.

Ok, takker for svaret.

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender nogen af jer til Paypal, RomanCart og Mal's og hvis ja, hvordan de virker?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)