Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Buzz??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Lad mig starte med at sige at jeg ikke har stemt på din historie. Men da selv har tænkt at bruge Buzz som teaser for spændende historier (læses om os + andre).

Men jeg forstår ikke helt hvorfor du har redirect fra Varion.dk som du linker til og videre over til http://www.lavenergi-vinduer.com/ hmmm hvorfor linker du så ikke direkte til http://www.lavenergi-vinduer.com/ hvis du ønsker at få noget link juice ud af det?

Nå men - prøv at find en mere afkortet version af din nyhed med en ny vinkel. Feks kunne aminoer jo være relevante forhandlere hos dig? / samarbejdspartnere ? Investorer...
det kunne være den vinkel du skulle antage i stedet for?

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Zederkof

hvis du søger på varion.dk kommer du automatisk på lavenergi-vinduer.com, som også er mit domæne. Det har vist sig, at mange søger på "lavenergivinduer" og derfor har jeg sikret mig dette domæne. Jeg forventer, at siden lige så stille kravler op på f.eks. en googlesøgning

Det er allerede planen at lede efter seriøse forhandlere for dette produkt og det kræver en skoling af mig for at sætte sig ind i dette, for danske forhold, specielle produkt.

Tak for svaret og input! Yes

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Varion Lavenergivinduer:
... Og man får minusstemmer fordi hjemmesiden ikke er helt klar endnu, selvom debatten om et miljøvenligt byggeri egentlig kunne være interessant nok. Dér kan man bare se! ...

Jeg synes, det er rimeligt nok, når der fra Buzz-nyheden henvises til information på en ekstern hjemmeside - og der på hjemmesiden ikke er mere information at finde (ud over, at der senerehen vil komme information).

Det svarer til, at man inviterer gæster på besøg, og når de så ankommer til den aftalte tid, så hænger der et skilt på døren med teksten: "jeg er ikke hjemme - prøv igen en anden dag". Det gør man ikke - i hvert fald ikke, hvis man ønsker at de skal føle sig velkomne (og hvis man ellers ønsker at de skal tage imod en invitation en anden gang).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Varion Lavenergivinduer:
At Buzz kun er til for at dele artikler var jeg ikke klar over. Måske man skulle pointere dette.


God pointe!

Varion Lavenergivinduer:

Føler nu alligevel, at Amino mere er for nystartede iværksættere, der "nøjes" med at sidde bag den bærbare. Jeg er jo egentlig ikke iværksætter men "vedligeholder" Big Smile, der ofte har lidt svært med at følge computerteknologien, som jo næsten er ligeså vigtig som den personlige kontakt til kunden.



Der tager du nu fejl.
Hvis du læser de svar du lige har fået, så har du ganske gratis fået en masse input til hvordan du kan gøre det bedre på nettet. Det ville du have vidst, hvis du havde spurgt før du startede.
Amino er pt. ikke et sted til at sælge vinduer, men det er et sted hvor du kan lære at blive bedre til at sælge dem.
Så brug Amino til at høste viden til hvordan du markedsfører dig og når Indkeks kommer rigtigt i gang, så skal vi nok sørge for at andre end iværksættere kigger forbi.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Varion Lavenergivinduer:

At Buzz kun er til for at dele artikler var jeg ikke klar over. Måske man skulle pointere dette.

Jammen det er jo ikke tilfældet, det er til for at dele alt det som iværksættere finder interesant. Det undrer mig lidt at det kan være så svært at forstå ... i min verden siger det sig selv at folk er ligeglade med dine energirigtige vindue som ovenikøbet kun har en halvfærdig hjemmeside ... hvis endelig du vil promovere din hjemmeside så vent da i det mindste til den er færdig.

Derudover skal du måske lige studere din målgruppe lidt, det er jo ikke os allesammen der er håndværkere. Personligt er jeg fuldstændig ligeglade med hvilken type vinduer jeg har ... de er pæne og de passer godt til kontoret. Så hvis du skal sælge mig nye vinduer så skal budskabet være, f.eks. "Spar 50% din varmeregning!" og måske enddag fulgt op med "Nu med 10% rabat til Amino plus medlemmer"

Men det andet der ... det skal altså være logik at regne ud at det falder til jorden. Hvis du vil have en vurdering af din hjemmeside så opret en tråd og bed om det istedet. Jeg ville også have stemt din post på buzz ned og kategoriseret de som spam.

Op på hesten og prøv igen :D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:
Mange har, inklusiv mig ved første øjekast, stemplet din historie som værende promovering af egen virksomhed nærmere end en historie,

Beklager at jeg river en gammel tråd frem, men:

Er det bare mig der er blevet lidt nærtagende (det er det sgu nok), eller er Amino Buzz efterhånden ikke ved at være en stor linkbuilding maskine, til egne blogs?

I starten synes jeg det var et glimrende initiativ, hvor der var en del interessante historier og kommentarer, som jeg ikke nødvendigvis selv havde fundet. I dag bruger jeg det stort set aldrig, da jeg efterhånden synes, at de interessante historier "forsvinder" i skamløs selvpromovering og linkbuilding (groft sagt)

Det kan som nævnt godt vær at det kun er mig, og så er det ikke noget man skal bruge tid på. Men da jeg også fornemmer at der kommer en hel del færre kommentarer og stemmer, kan det være at det er noget man skulle overveje at kigge lidt på?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Halfdan Timm:
Mange har, inklusiv mig ved første øjekast, stemplet din historie som værende promovering af egen virksomhed nærmere end en historie,

Beklager at jeg river en gammel tråd frem, men:

Er det bare mig der er blevet lidt nærtagende (det er det sgu nok), eller er Amino Buzz efterhånden ikke ved at være en stor linkbuilding maskine, til egne blogs?

I starten synes jeg det var et glimrende initiativ, hvor der var en del interessante historier og kommentarer, som jeg ikke nødvendigvis selv havde fundet. I dag bruger jeg det stort set aldrig, da jeg efterhånden synes, at de interessante historier "forsvinder" i skamløs selvpromovering og linkbuilding (groft sagt)

Det kan som nævnt godt vær at det kun er mig, og så er det ikke noget man skal bruge tid på. Men da jeg også fornemmer at der kommer en hel del færre kommentarer og stemmer, kan det være at det er noget man skulle overveje at kigge lidt på?



Du kan jo deltage ved at stemme dårlige historier ned under "boblere" så kommer de aldrig på, det er hele ideen md Buzz. Så den bliver ikke bedre, uden at flere deltager ved komme med gode historier og stemmer op og ned.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Du kan jo deltage ved at stemme dårlige historier ned under "boblere" så kommer de aldrig på, det er hele ideen md Buzz. Så den bliver ikke bedre, uden at flere deltager ved komme med gode historier og stemmer op og ned.

Jeg stemmer dem nu også ned en gang i mellem, men jeg er sgu så positiv af natur, at jeg ikke bryder mig om at give minusser, ligesom jeg også meget sjældent gør det i debatten. Jeg kan bedre lide at rose :o)

Buzz er, som resten af Amino, selvfølgelig meget afhængig af brugeraktivitet. Så du har ret i, at jeg selvfølgelig skal deltage mere aktivt, i stedet for at brokke mig, hvis jeg vil ændre på tingene.

Men kigger man på side 1 på Toplisten", er 4 ud af 10, reklame for egen blog. Den ene er dog Pottercut, der som regel har noget spændende at byde på. Og nu har det så også bredt sig til linkbuilding i kommentarerne, og så er det at jeg efterhånden synes det er ved at være for meget.

Men ikke mere brok herfra, jeg ville bare af med det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)