Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Buzz??

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er egentlig den dybere mening med Buzz? Jeg syntes, at jeg havde en aktuel historie (nyhed) vedr. min virksomhed omkring højtisolerende lavenergivinduer. Energibesparende materialer har endelig fået en stor betydning i byggebranchen og specielt gode vinduer er en mangelvare i Danmark. http://www.amino.dk/buzz/Historie/Marketing-og-Salg/lavenergivinduer-og-doere-596

Nu er det sådan, at man kan "synes om" eller "synes ikke om" og der er nogle aminoer, der har sørget for, at jeg har et minus foran stemmerne. Hvorfor kan man bare afgive en stemme uden at kommentere, hvorfor man stemte som man gjorde? Det er da noget frustrerende for mig som historiegiver, at man bare stempler indlægget som noget lort - uden at få at vide hvorfor. Det kunne da skabe en god debat og måske give mulighed for historiegiveren at forklare sig.

Jeg ved heller ikke hvad en god historie (mange positiver stemmer) har af betydning for synligheden på Amino mm. Hvis det skulle være vigtigt at blive placeret som en af de bedste historier, er det da vigtigt at få at vide hvad der skulle være galt med historien, hvis man skulle finde på at skrive et indlæg igen.

Mange andre historier på Buzz er bare forsynet med links til artikler i et eller andet blad eller avis. Er dét en god historie, hvor man bare honorerer, at historiegiveren har fundet den? Er min historie malplaceret på Buzz og skulle have været anbragt et andet sted på Amino?     

mvh. Klaus

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja hvis din historie interessere et fåtal af brugere, så kan du ikke forvente alle synes om historien.
Mange folk ville aldrig stemme hvis de skulle afgive forklaring af stemmen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Pointen med Buzz er at fremhæve interessante historier om iværksætteri og i forhold til erhvervslivet generelt. En slags top-liste over de nyheder, vi bør læse, hvis vi vil holde os opdateret.

Mange har, inklusiv mig ved første øjekast, stemplet din historie som værende promovering af egen virksomhed nærmere end en historie, der har nogen som helst relevans for langt de fleste af os. Nu har jeg ikke stemt, da jeg ikke har tjekket Buzz i dag - men det er nu og engang mit bedste bud. Jeg ville forvente, at det samme ville ske, hvis jeg postede en nyhed fra en af mine alt-andet-end-iværksætterrelaterede blogsSkype-Smile

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forventer bestemt ikke at alle eller nogen skal synes om min historie, men at man fortæller hvorfor man stemmer som man gør. En kort bemærkning ville jo være nok.

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, nu kiggede jeg lige på dit link. Hvad havde du forventet at folk ville stemme med en tom hjemmeside, der snart skal laves? Du kan jo ikke spørge efter kampens resultat, før spillerne er gået på banen.

For mig er det ganske åbenlyst, hvorfor folk har stemt, som de har gjort. Wink

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok! I Amino Buzz må man altså ikke promovere sin virksomhed om et enestående produkt, men gerne reklamere for et udendørs hjemmekontor eller andet godt! Hmm!?

Og man får minusstemmer fordi hjemmesiden ikke er helt klar endnu, selvom debatten om et miljøvenligt byggeri egentlig kunne være interessant nok. Dér kan man bare se!

Hvor på Amino kan man så gøre opmærksom på et nyt produkt? Måske er Amino også den forkerte platform for miljø og energirigtighed og mere for computernørder?

Tak for svarene!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Varion Lavenergivinduer:

Ok! I Amino Buzz må man altså ikke promovere sin virksomhed om et enestående produkt, men gerne reklamere for et udendørs hjemmekontor eller andet godt! Hmm!?

Og man får minusstemmer fordi hjemmesiden ikke er helt klar endnu, selvom debatten om et miljøvenligt byggeri egentlig kunne være interessant nok. Dér kan man bare se!

Hvor på Amino kan man så gøre opmærksom på et nyt produkt? Måske er Amino også den forkerte platform for miljø og energirigtighed og mere for computernørder?



Forskellen er, at mange af Amino's brugere er freelancere og de er vil være interesseret i at se et cool hjemmekontor.
Det er forøvrigt mig der har tilmeldt den historie og jeg har intet med fabrikanten at gøre og det er derfor ikke reklame.

Jeg tror du har misforstået konceptet lidt.

Men nu skal du høre.

Vi har lige startet en ny service "Amino Indeks" og der kan du startet med at oprette dit firma og dine produkter.
Inden længer kan du også uploade dine pressemeddelelser.
Når vi er lidt længere, om 2-3 uger, så går vi igang med at promovere siden og så begynder det stille og roligt at blive interessant for dig og alle andre der vil have flere kunder.

Så Amino Buzz er lavet for at dele gode artikler og ressourcer om at lave bedre forretning og Amino Indeks er lavet for at du kan sælge nogle produkter.

Og ja, Amino er bestemt for, og brugt at andet en computer nørder.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du misforstår.

Det handler ikke om dit produkt eller færdig side, folk har bare ikke ment at din historie er spændende og når en historie er delt, så er folk mere tilbøjelige til at være positive, når det er upartisk.

Du kan gøre folk opmærksom igennem signatur, personlig blog og profil.
Der er 1000vis af nye produkter hver dag og Amino er ikke fokuseret på at reklamere for dit produkt men at dele viden.
Tilgengæld kan du ved at hjælpe skabe opmærksomhed på dit produkt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Varion Lavenergivinduer:
Er min historie malplaceret på Buzz og skulle have været anbragt et andet sted på Amino?    

Nu læste jeg lige "historien" som jeg ikke anser som en historie der har relevans under marketing- og salgsnyheder i forhold til iværksætteri og virksomhedsdrift. Jeg ser det faktisk ikke som andet end produktinformation. Derfor gav jeg "tomlen" nedad.

Men jeg kan da godt forstå at du er i tvivl om hvor den evt. kan postes. Personligt ville jeg ikke poste den, men skrive den ind i min profil hvis det var mig eller under det kommende Indeks som MT snakker om.

Du kunne også starte en blog omkring emnet.

Hvis målet er at promovere dine produkter, så er Amino et godt sted at gøre det, da det dels læses af mange mennesker, men også ranker højt på nettet.

Så lige i dit tilfælde tror jeg du ville få mest ud af at skrive tingene ind i din profil samt signatur og så deltage aktivt i debatter, blogs og sidst men ikke mindst købe et Plus medlemsskab så du kan bruge værktøjerne der følger med der, samtidig med du nyder chokoladen (hvis det tilbud stadig er aktivt).

Du kan læse mere om Plus her

http://www.amino.dk/plus/

 

 

Køb ren argan olie her

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Martin,

jamen det er jo lige det jeg efterlyser på Amino!! YesBig Smile

At Buzz kun er til for at dele artikler var jeg ikke klar over. Måske man skulle pointere dette.

Jeg har været selvstændig med vinduer siden 1992 og produkterne ændrer sig konstant. Der er dog ikke den store interesse i befolkningen for vinduer, da mange synes det bare er en nødvendighed i et hus, så det ikke regner eller blæser ind - modsat nyt køkken eller badeværelse. Derfor er det vigtigt at være præsent så mange steder som muligt på nettet. Derfor min historie, som jo bliver fint synlig ved en googlesøgning.  

Føler nu alligevel, at Amino mere er for nystartede iværksættere, der "nøjes" med at sidde bag den bærbare. Jeg er jo egentlig ikke iværksætter men "vedligeholder" Big Smile, der ofte har lidt svært med at følge computerteknologien, som jo næsten er ligeså vigtig som den personlige kontakt til kunden.

Mange tak for svaret, Martin

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)