Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan strukturerer og sikrer jeg mine ideer? (..igen...)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler at jeg har en million ideer jeg ikke får gjort færdige som projekter, og nu vil jeg igang med at få struktureret dem ordentligt. Mit spørgsmål er helt konkret at hvis jeg opretter en offentligt hjemmeside hvor jeg beskriver mine projekter, hvordan sikrer jeg mig så at jeg har rettigheden til ideen?

Nu er det jo ikke sikkert at det er lige revolutionerende eller nyt det hele, men jeg synes da jeg har nogle ting, som jeg ikke har set andre steder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Den hurtige på den er at det kan du formentlig ikke, derfor man har folk der tjener penge på patenter, folk der arbejder med No Disclosures osv. ;o)

Men hvorfor da offentliggøre dem?? Hvis det er fordi du gerne vil sælge ideerne, så er min erfaring at det er særdeles svært, generelt er min oplevelse at riget ikke fattes ideer, men personer der kan føre dem ud i livet (kompetence, penge, energi ;o))

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det har du nok ret i. Mine Ideer er bare bedre! :-D

Jeg er begyndt så småt på en dansk linux-distribution der kan give Linux et godt skub opad i det danske erhvevsliv. Der er ikke noget afslørende nyt i det endnu, men jeg tror på ideen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)