Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit sideprojekt er stablet på benene - hvad nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ved siden af min helt store passion og hovedprojekt har jeg siden Godvinder.dk, hvor der er masser af konkurrencer og gode tilbud. Jeg har ikke haft siden længe (cirka 3-4 dage), og derfor er den som sådan ret ny!

Jeg vil ikke reklamere meget mere for det, men derimod spørge om jeres ekspertise.

Hvad er det næste jeg skal?

Skal jeg give mit banner en overhaling (det var det første, jeg lavede - selv ;))?

Skal jeg have lavet noget SEO-optimering - i så fald - hvad mangler jeg mere at gøre (har rodet med meta, keywords, alle mulige ting (tror jeg))?

Skal jeg smide mere indhold ind på siden? Hvad ville være relevant?

Ja undskyld alle spørgsmålene, det ville være utopia at få halvdelen besvaret, men jeg ville sætte meget pris på jeres indtryk og mening om siden og mulige forbedringer.

- Haris :)

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en svær branche at få god indtjening - altså konkurrence sider.... Det hele handler om trafik, og det er svært at få på de keywords. Det du nok skal sigte efter er at lave noget spændende relevant indhold, og så kan du så flette dine affiliate konkurrencer ind på sigt - som siden er nu, så tror jeg aldrig det bliver den store succes. 

Tilføj noget godt indhold.

Massiv linkbuilding.

Måske skille dig mere ud på en eller anden unik måde.

Eller du kunne overveje at gå amok på facebook, med grupper, fansider, falske venner og alt det etiske ukorrekte, og så skabe trafik den vej. Devil

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, jeg er enig med Jesper her.

Skriv en masse indlæg, og lav en masse linkbuilding. Konkurrencesider har vidst aldrig været en millionforretning, men kommer du op på nogle gode søgeord, fx. Kongelige tvillinger, så burde det kunne blive lukrativt.

Men tænk meget over dine titler.. Brug titler som folk søger på. Folk søger ikke på 'Er du vild med de kongelige tvillinger'. Du burde hellere kalde den: De kongelige tvillinger - Se Mønten med De Kongelige Tvillinger. Det er dog for langt, men du kan følge pointen ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)