Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et smart SEO trick?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Sasa Kovacevic:
Hvor er fejlen henne?

At du ikke vil lytte!

Om du så poster 100 gode artikler bagefter, har du stadig det skrammel på dit site - og det forholder Google sig også til. Men prøv det da bare.



Jo jeg lytter også. Jeg gør det ikke.

Jeg havde bare håbet på du ville sige: "Ja okay Sasa. Du har sgu fat i noget der. Tak for at have lært mig dette smarte SEO trick"

Og jeg ville bare have sagt, det var sgu så lidt Thomas. Bare husk. Du skylder! Cool  

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

At det ikke er fuldt ud unik tekst, derved næsten ubrugeligt

at google nok skal kunne se delvis især vis sætter mange ind at den kun er oversæt.

At teksten er noget vrøvl

at ingen gider linke til det

bageste i kørende på siden , der er det nærmeste værdi løs , hvordan skal google lige opdage sider vis ligger så langt bagud og derved kræver de links uden fra vis skal indekseres godt , men du ønske bruger ser siderne , for de er ubrugelige

hvem gider links uden fra til ubrugelige sider , når din interne links struktur ikke skal få sider op ad i googel

så ud og lave kvalitet indhold og hvad sker vis ikke laver , mister du bruger der kommer igennem disse sider , derved ubrugelige artiklen – tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et andet og ligeså vigtigt spørgsmål er hvorvidt du i så fald ville overtræde Copyright hos dem du oversætter fra. Det tror jeg faktisk at du ville i og med man ikke bare uden videre kan oversætte andres skriverier. Fx tror jeg ikke forfatterne af Twilight ville blive glade hvis du satte dig for at oversætte dem til dansk uden tilladelse.

Jeg synes du skal lade dig inspirere af de artikler du ville have oversat i stedet for. Det tager faktisk ikke så lang tid at skrive selv når inspirationen rammer :D

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set et dansk site (som jeg ikke kan huske url'en på) som var at sammenligne med en artikeldatabase. En masse artikler om alle mulige og umulige emner. Gik man artiklerne efter i sømmene så kunne man se, at de ALLE var Google translated og havde engelske pendanter. Det beklagelige var, at den side altså rankede nr. 1 på nogle sætninger, som det ikke burde være muligt at ranke så højt på.

Vedkommende havde også lavet en kopi af sitet med andre artikler på, og et andet logo (men ellers samme design). Det fandt jeg ud af, da jeg fandt sitet som nr. 1 på en anden søgning.

Så JA, det kan sagtens lade sig gøre, at Google translate artikler og rank højt på dem. De besøgende får dog intet ud af (jeg gad ikke læse artiklerne, og forlod hurtigt sitet igen).

Ville jeg anbefale det til et site som gerne vil respekteres for kvalitet og give en god brugeroplevelse? Nej. Kunne det anbefales til sites som kun vil have trafik og evt. håbe på salf via affliate links - ja måske. Grr. ærgrer mig over, at jeg ikke kan huske de url'er så jeg kunne vise dem. I ville blive lidt overraskede.

 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Et andet og ligeså vigtigt spørgsmål er hvorvidt du i så fald ville overtræde Copyright hos dem du oversætter fra. Det tror jeg faktisk at du ville i og med man ikke bare uden videre kan oversætte andres skriverier. Fx tror jeg ikke forfatterne af Twilight ville blive glade hvis du satte dig for at oversætte dem til dansk uden tilladelse.

Jeg tænkte præcis det samme: "Copyright".

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Kan se du har for øje at tjene på noget affiliate på din side. Det er jo som sådan også ganske fint, og vi vil jo alle sammen gerne tjene penge :) MEN her skal du huske at det er dine brugere der skal sørge for at du tjener penge ved at købe noget via dine affiliatelinks. Så i stedet for at se på dine brugere som en anden mængde af robotter der bare skal sørge for du har en indtægt, så se på dem som en familie nummer 2, der skal passes og plejes og gøres det godt for, for at de også er interesserede i at komme igen hos dig og købe ting igennem dig. Hvis dine brugere fx ser denne tråd, og ser at du bare vil "snyde" dig til flere brugere, kunne det godt tænkes at nogle blev forargede.

Som flere forslår, så prøv da at finde inspiration i engelske sider og skriv dit eget fantastiske indhold i stedet. Eller opsæt en fanfiction-sektion på din side og få dine brugere til at hjælpe dig med at lave godt indhold til siden. Generelt kan det kun anbefales at skabe tillid og respekt omkring sig selv, hvis man gerne vil være succesfuld med et community :) jeg vil desuden foreslå dig at prøve at kigge på www.copyblogger.com, og læse nogle af deres artikler om at skrive godt indhold der samtidig sælger. De har en, efter min mening, sund og fornuftig holdning til tingene og man kan lære meget af at læse deres artikler!

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor der er mange kløgtige SEO-hoveder herinde;

er der nogle steder, hvor man manuelt kan skrive artikler om sine sider?

Forstået på den måde, at man selvfølgelig opfylder alle krav omkring dobbelt indhold og en tekst som giver mening?

Vil disse sider hjælper positivt eller negativt på ens søgemaskineplacering - såfremt det selvfølgelig er skrevet naturligt og unikt (+ med de relevante søgeord)?

Jeg håber ikke det var for kringlet, og jeg synes det ville være i overkanten at starte en ny tråd pga. det

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

...nogen der har overvejet at Google nok også kan translate den anden vej via Google Translate? Selvom Google ikke straffer dårligt maskin-oversat indhold idag, er det da et oplagt sted at stramme op sidenhen, når man laver en ny opdatering af algoritmen for at sikre kvalitetsindhold...

Det er bare min lille lomme-teori

Med venlig hilsen

Jakob

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)