Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et smart SEO trick?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu er det sådan, at jeg gerne vil ligge som nr 1 på mange Twilight relateret ord eftersom jeg har en Twilight portal Smile

Vi ved alle sammen at Google elsker emne relateret tekst. Så det jeg tænke på var om jeg ikke kunne gå på Google og finde en helveds masse engelske Twilight tekster. Det kunne være nyheder, fan fiction og ellers alt hvad der har med emnet at gøre.

Så kunne jeg hoppe ind på Google translate og oversætte det til dansk.

Dermed ville der vel ikke være Duplicate Content.

Den eneste problem jeg umiddelbart ser er, at teksten vil være noget vrøvl. Men den kan jeg vel på en eller anden måde gemme væk for de besøgende som lander på siden.

Hvad synes I? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

At gemme indhold for brugerne og kun vise for søgemaskinerne er ikke en god ide.

Panda tjekker stavning af ord og derfor vil det ikke virke.

Godt indhold er vejen frem, selvom du prøver at undgå det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skidt ide. Det er ikke smart at "gemme noget væk" på siden, fordi det ikke er læseværdigt. Google er rigtigt gode til at kigge på strukturen og på, hvor på en URL hvad findes. 

Nå ja - så er der selvfølgelig også lige denne her. Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Hvis du bruger Google translate, har du helt ret i, at der vil være en del vrøvl i teksterne, men - medmindre man har meget svært ved engelsk - kan man som regel godt gennemskue, hvornår oversættelsen halter og så lige forbedre den selv.

2)

Hvis du gør ovenstående og får nogle fornuftige tekster ud af det, ville det da være synd at "gemme dem af vejen", når du kan levere interessant læsestof til dine besøgende. Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Skidt ide. Det er ikke smart at "gemme noget væk" på siden, fordi det ikke er læseværdigt. Google er rigtigt gode til at kigge på strukturen og på, hvor på en URL hvad findes. 

Nå ja - så er der selvfølgelig også lige denne her. Wink



Hehe ja sjov lille artikel du havde der! Smile 

Okay hvad så hvis jeg ikke gemmer dette indhold væk, men istedet får poster det og så "poster det væk" altså uploader en masse andre artikler så det dårlige materiale kommer bag i køen? 

 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Hvis du bruger Google translate, har du helt ret i, at der vil være en del vrøvl i teksterne, men - medmindre man har meget svært ved engelsk - kan man som regel godt gennemskue, hvornår oversættelsen halter og så lige forbedre den selv.

2)

Hvis du gør ovenstående og får nogle fornuftige tekster ud af det, ville det da være synd at "gemme dem af vejen", når du kan levere interessant læsestof til dine besøgende. Wink

Dbh

Thomas



Jeg er skam meget god til engelsk, men det ville næsten gå hurtigere at selv sidde og direkte oversætte teksterne. Google translate oversætter det ofte til noget vrøvl og derfor kan det tage lidt tid at gennemskue hvad der skulle have stået!  

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa for dælen :-) Du har jo selv svaret! Det vil være det rene vrøvl, og det vil du ikke have på dit site. Glem den ide.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:

1) Hvis du bruger Google translate, har du helt ret i, at der vil være en del vrøvl i teksterne, men - medmindre man har meget svært ved engelsk - kan man som regel godt gennemskue, hvornår oversættelsen halter og så lige forbedre den selv.

2)

Hvis du gør ovenstående og får nogle fornuftige tekster ud af det, ville det da være synd at "gemme dem af vejen", når du kan levere interessant læsestof til dine besøgende. Wink

Dbh

Thomas



Jeg er skam meget god til engelsk, men det ville næsten gå hurtigere at selv sidde og direkte oversætte teksterne. Google translate oversætter det ofte til noget vrøvl og derfor kan det tage lidt tid at gennemskue hvad der skulle have stået!  

Enig!

Jamen, så har du ingen undskyldning for ikke selv at oversætte teksterne. Bare kast dig ud i det - det er arbejdet værd! Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Sasa for dælen :-) Du har jo selv svaret! Det vil være det rene vrøvl, og det vil du ikke have på dit site. Glem den ide.

Ja men kære Thomas det har jeg jo en fin løsning på! Jeg smider artiklerne ud og så poster dem væk i køen. Så undgår jeg jo alle de ting som Google ville straffe mig for.

Hvor er fejlen henne? Alt vrøvlen lander jo bagerst i køen Cool 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:
Hvor er fejlen henne?

At du ikke vil lytte!

Om du så poster 100 gode artikler bagefter, har du stadig det skrammel på dit site - og det forholder Google sig også til. Men prøv det da bare.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)