Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks programmer? Nogen anbefalinger?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja nu ryger man sikkert i den sorte bog med blackhat personer, men jeg søger folk med erfaringer med backlinks programmer.

Nogen der er værd at bruge?

Jeg har mine øjne rettede mod scrapbox da det har en række fede features, bl.a. screening af relaterede blogs, PR status, om man kan poste på dem osv.

Ser man bort fra den automatiske comment spam som dette program øjensynligt kan, så synes jeg det rummer nok fede features til prisen.

Erfaringer?

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det er netop det jeg gerne vil undgå at betale for :)

 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maelstrom,

De der automatiske backlinks... tja... Nogle gange er det også bare vigtigt at huske: Kvalitet frem for kvantitet. 

Få i stedet lavet relativt få gode artikler, og få det til at linke. Nogle relevante artikler på anyhed.dk, din egen blog eller blogger.com el. lign. Nogle rigtig gode, dybdegående artikler.. Det giver bare MEGET MEGET MEGET mere end betalte backlinks.

Man vil også hellere have 1 link fra DR.dk med PR7-8 end 50 links fra ligegyldige hjemmesider med PR0-1..... Førstnævnte giver MEGET mere, da det er mere troværdigt og vil give langt bedre resultater.

Dbh. Yngvi

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarerne. Desværre lyder det til, at folk ikke ved, at scrapebox netop kan bruges til dette. At scanne fx konkurrenternes backlinks (hvor får de linksne fra). Herefter sortere dem efter PR værdi og så kan man manuelt selv lave de kommentarer på blogs og lign.

Ja der er meget andet til SEO og linkbuilding end lige commentbacklinks, men det er en del af det.

Som sagt savner jeg folks erfaringer med denne type programmer fx. Market Samurai også. Der er altså mange whitehat muligheder med dem. At nogen så bruger dem til blackhat det er deres sag.

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Market Samurai. Hvis du tager dig tid til at sætte dig ind i det, er det et ganske fint program. Jeg har udelukkende brugt det til at finde nicher til MFA sites. Desværre virkede den danske del ikke lige så godt som den engelske, hvorfor jeg ikke har testet de nicher, jeghar fundet, i praksis endnu.

Men det er altså ikke uden grund, at Scrapebox, SENuke X og lignende ikke er i vildt høj kurs. Wink 

Hvis din konkurrent har 50 dårlige links fra blogkommentarer - for blogkommentarer er altså langt fra de bedste links, du kan få - kan Scrapebox derved give dig 50 lige så dårlige links. Drop fyrgten for en sandbox og brug din tid på at skaffe 1 eller 2 gode links i stedet. Det betaler sig i den sidste ende. Som Yngvi K. siger: Kvalitet fremfor kvantitet på dette punkt. Den rette kvantitet får dig bare smidt ud.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Market Samurai der er et fantastisk produkt. Det bygger dog ikke noget for dig, men er godt til at spionere på konkurrencen.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Market Samurai er, set fra mit synspunkt, primært egnet til keyword research. :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Market Samurai er, set fra mit synspunkt, primært egnet til keyword research. :-)

Afgjort, men det giver dig stadig en god indsigt i konkurrencen samt let adgang til at se backlinks (kan enten bruge Majestic api eller Yahoo Siteexplorer)

Her er fx lidt på "LG Optimus" hvor vores kære Maelstrom ser ud til at ligge fornuftigt. Med lidt flere backlinks ville han nok kunne komme helt op med det domæne :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)