Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man blive millionær indenfor 3 år?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg tror ikke jeg vil blive så meget mere lykkelig med en million på kontoen, så jeg gør det for udfordringens skyld :)

Jeg har dog både kæreste og barn, så det med at flytte hjem til de gamle går nok ikke :)

Ang. affliate regner jeg heller ikke med det er den måde jeg skulle tjene millionen på, men det kunne forhåbentlig være med til at genere en lille smule.

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sælg så lidt af din tid som muligt.
Sælg i stedet værdi til dine kunder.

mvh Hans

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ligger Network Marketing jo lige til højrebenet her - og inden jeg bliver haglet ned af folk, der ikke er nede med Network Marketing, ;-) - så siger jeg ikke, at det er nemt, eller noget man bare lige gør - men:

De fleste kompensationsplaner er skruet sådan sammen, at man kan nå 2 millioner inden 2 år. 

I teorien er det simpelt:

Find 3 kunder/forhandlere - hjælp dem med at finde 3 kunder/forhandlere hver - og sørg for, at de hjælper deres forhandlere med at finde 3 etc.

I praksis er det selvfølgelig sværere end det lyder:

Det kræver punkt 1) at man kan finde et produkt, man selv kan stå inde for, og som man har lyst til at bruge måned efter måned - og punkt 2) at man holde et højt momentum, hvor man hver måned hjælper sine forhandlere med finde hhv. nye kunder og nye forhandlere.  

Men det er set før, at det kan lade sig gøre. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd..... Det er nemlig rigtigt at gør du det bare for pengene, så kan motivationen nemt glippe når det bliver HÅRDT, men sæt dig et mål.... "Hvad vil du bruge en million på" og hold det mål for øje, så bare snig rundt og find lige netop DEN ide ingen af os andre har fået, og slå igang. 

1 mill på 3 år.... NEMT, jeg regner med at lave 5 og jeg er også lige startet, men har et unique produkt:=))

Keep rollíng

Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Nu hvor jeg har læst dit oplæg fra 2011, kan jeg ikke lade vær med at spørge til hvordan det er gået dig? Fik du tjent en million inden du blev 25? - har du fået nogen erfaring som du kan give videre?

Mvh.

Johan Munch

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De råd der kommer i denne tråd er næsten umulige fremgangsmåder imho.

Skal du tjene hurtige penge skal du have fat i trading i forskellige former, du skal både have rig adgang til folk der vil sælge til dig og folk du senere kan sælge til. Det skal du have fat i det finansielle marked for at finde.

Man kan sagtens tjene 1 million på et år ved daytrading, men man skal vide at de fleste mister deres indsats.

forex f.eks. kan du handle på margin 100 og op på en ECN til meget billig omkostning per handel. Hvis man incl. gearing tjener 1% per handel og man handler hver dag til man har tjent 5 gange 1%, så handler man 1300 gange på et år og starter med 20000 kr. så har man lavet ca. 8mio kr.

Der er også forskellige muligheder indenfor trading på betting exchanges, hvor beløbene nok er noget mindre, men procenterne er store og avancen er skattefri (lidt løgn, men skatten er indeholdt i commissionen). Hvis f.eks. en favorit er kommet foran og man køber den for f.eks. 10000 kr. til odds 1,50 og du 2 minutter efter sælger til odds 1,48, så tjener du (forudsat favoritten også vinder) 200 kr. på 2 minutters arbejde. Du løber naturligvis en kalkuleret risiko i de 2 minutter, hvor du i princippet risikerer at modstanderen scorer så du dermed er afhængig af at favoritten scorer igen. I princippet kan man gøre det mange gange i samme kamp.

Starter du med f.eks. 1000 og laver 2% per dag 360 dage på et år, så har du lavet ca. 1,2mio på et år incl. renters rente. Det er ikke supernemt, men du skal altså hver dag udvælge en kamp ud af måske 200 hvor du i en periode af kampen kan vælge 2 minutter de ikke scorer i. Det er 720 minutter på et år uden mål. Det er ret lang tid men ikke umuligt imho.

Man ser også tit at odds stiger op til start af en kamp, ser man den tendens kan man tit sælge og så købe til højere pris inden eller efter kampen går igang. Sådan laver man relativt nemt 5% på kort tid (men de udbetales kun hvis man har vinder resultastet). Laver du 5% 5 gange per dag i 30 dage og starter med 1000 kr. så har du lavet 1,5mio kr. på en måned!

Man kan også spille på tennis hvor hvert part i en kamp hurtigt rykker prisen med 10-20%. Sætter du 1000 kr. på en verdensetter mod nummer 100 i verden får man stadig ca. 3% per bold han vinder, dvs. du tjener hurigt 12% på et parti og der spilles ofte 18 partier per kamp. Kan du læse kampen er det ikke helt umuligt at tjene penge på.

Det er naturligvis ikke noget alle skal kaste sig ud i, men er man villig til at satse kan det måske ske sådan, men jeg siger det igen, mange taber der indsats undervejs.

mvh

PS. I kan få al den statistik i har brug for på http://www.scorehawk.com/ der reklamerer for verdens billigeste betexchange, men jeg foretrækker normalt https://www.betfair.com/exchange/

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)