Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man dankortsbetaling i sin webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg håber der er nogle kloge hoveder derude der kan oplyse mig om lidt PBS spørgsmål.

Jeg har prøvet at kigge på PBS' hjemmeside, men synes den står på kinesisk.

Jeg har hørt man SKAL have CVR nummer for at få dankort på sin webshop, er det rigtig? Jeg mener, der er jo også webshops der ikke har en omsætning på 50000 om året, så forstår ikke hvis det er tilfældet.

Er der nogen der ved hvad det koster at få oprettet, eller om der er andre muligheder for online betaling? jeg overvejede paypal, men det er jo ikke alle der har sådan en konto.

Jeg tror jeg mister mange kunder fordi man kun kan betale med bankoverførsel, men samtidig ved jeg ikke om jeg ville sælge nok til at betale høje PBS gebyrer.

Nogen der kan dele deres erfaringer? :-)

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Grethe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Glendale.

Tag et kig på Epay.dk;)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grethe

Glendale:

Jeg har hørt man SKAL have CVR nummer for at få dankort på sin webshop, er det rigtig? Jeg mener, der er jo også webshops der ikke har en omsætning på 50000 om året, så forstår ikke hvis det er tilfældet.

Man skal have et CVR nummer. Virksomheder som har dankortbetaling, men som ikke omsætter for over 50k årligt er alligevel momsregiret

Glendale:

Er der nogen der ved hvad det koster at få oprettet

Ja., som jeg husker det:
Dankort: oprettelse: 250 og årsgebyr: 1000
Internationale kort: oprettelse: 3500 og årsgebyr 1000

Glendale:

 eller om der er andre muligheder for online betaling?

Ja, der findes en hel del.

Vh
Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige snakket med Epay. Tror ikke det vil kunne svare sig for mig at få online betaling, men er der andre muligheder så? andet end paypal og ewire? Er der nogen der har nogen idé om det overhoved er udbredt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan her i opstarten overveje kun at modtage Dankort i din forretning. Det vil koste dig ca. DKK 2.850 det første år.

Når der kommer mere gang i forretningen, kan aftalen udvides med de internationale betalingskort, og her findes der billigere alternativer til PBS.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige snakket med dibs, og de er for dyre. Er epay den billigeste løsning?

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, DIBS ligger i den dyre ende - men prøv at giv mig et ring, så kan vi tage en snak om det.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakkede med en af dine kollegaer i går. Og 99kr er sikkert også rigtig billigt, men med mit behov, bliver 200kr om måneden for meget. altså inkl pbs også. Jeg har måske 2-3 netkunder om ugen. Men jeg ved bare ikke hvor mange jeg taber i svinget fordi jeg kun har bankoverførsel. :-(

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Glendale:

Jeg snakkede med en af dine kollegaer i går. Og 99kr er sikkert også rigtig billigt, men med mit behov, bliver 200kr om måneden for meget. altså inkl pbs også. Jeg har måske 2-3 netkunder om ugen. Men jeg ved bare ikke hvor mange jeg taber i svinget fordi jeg kun har bankoverførsel. :-(

Det er rigtig svært at vækste hvis du ikke vil gøre dig tilgængelig for dine kunder. 

Jeg køber aldrig noget i en netbutik hvor jeg ikke kan betale med mit kort også selvom det er noget jeg rigtig gerne vil have. 

At tage kortbetalinger er en nødvendig investering hvis du vil godt i gang med din online butik. ePay er søde og rare og med den lille løsning samt almindelig dankort, så har du en lille bitte investering på 3000 kroner og så er du kørende (når det tekniske selvfølgelig lige er lavet)

Du kan også godt bruge PayPal. Personligt har jeg intet imod at betale via PayPal - men hvis dit produkt er henvendt til Hr. og Fru. Lagkage, så er PayPal ikke den optimale løsning. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)