Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at forstå domæner/webhotel og hvad jeg skal vælge.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Brian.

Fint nok med forskellige holdninger. Det er jo det interessante ved os mennesker, at vi ser tingene forskelligt. :o)

Jeg har nu brugt nogle timer på at "designe" min egen hjemmeside på 123 - med egne fotos, så rent faktisk synes jeg både den ser tilpas professionel ud og har et præg af mig som person. :o)

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeannette :

Hej igen Brian.

Fint nok med forskellige holdninger. Det er jo det interessante ved os mennesker, at vi ser tingene forskelligt. :o)

Jeg har nu brugt nogle timer på at "designe" min egen hjemmeside på 123 - med egne fotos, så rent faktisk synes jeg både den ser tilpas professionel ud og har et præg af mig som person. :o)

 

 

 

Jamen, det vigtigste er jo naturligvis også at du er tilfredsSmile Og nu ved vi jo rent faktisk heller ikke hvad du handler med og med hvem...

Hleld og lykke med dit projekt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ér faktisk det du spørger om, hvordan skal jeg ellers tolke "hvad jeg skal vælge" ?

Derudover så tillader jeg mig at tolke på dit spørgsmål, du siger at du vil bruge din side til at sælge igennem. Altså kommunikere et budskab ud til en modtager gruppe ... dit valg af leverandør er pt. med til at hæmme dit budskab, grunden hertil kan være irrelevant, du har nu fået 3-4 forskellige erfarne online kommunikatørers ord for dette. Ergo bør du lytte.

Derudover var, og stadig er, mit råd til dig at du skal hyre en til at køre det for dig, for det er om noget tydeligt nu at det har du ikke selv kompetencerne til.

Hvis endelig du gerne vil have et personligt hands-on approach og dermed acceptere at se lidt u-proff ud i folks øjne, er der mange bedre måder end 123, 123 er et værktøj til børn der lejer med internettet.

Et meget bedre bud ville være B-One + Wordpress + Et købt template ... så snakker vi under 1000kr og du kan efterfølgende lave resten selv.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Og noget helt andet ... hvis du stivnakket holder på at du vil bruge 123hjemmesiden hvorfor i alverden oprettede du så det her indlæg?

Ring dog til deres support eller send dem en mail istedet?

Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mikkel.

Først må jeg sige, at da jeg ikke kender dig, er min oplevelse, at du svarer ret kontant og ja, som du selv skriver så tolker du på noget. Jeg spørger ikke hvad jeg skal vælge omkring hjemmesider i forhold til udbyder.

Når du nu vælger at være så kontant kunne du måske gøre dig den ulejlighed, at du læser min tekst før du bliver ved med at svare tilbage på det, du tror, der står ikke hvad der rent faktisk står.

Nu sender jeg dig igen min tekst - alene fordi jeg ikke vil sidde overhørig, at du faktisk, efter min mening er en anelse uforskammet i dine svar til mig. Jeg spørger herinde fordi jeg ønsker at lære.

Jeg ønsker dig en fortsat god dag.

Jeannette

Hej.

Jeg har oprettet en hjemmeside hos 123hjemmsider. Jeg vil primært annoncere gennem lokalannoncer og mund-til-mund metoden. Hjemmesiden skal alene bruges til at dele information om mig og mine produkter.

Så potentielle kunder skal have mulighed for at tjekke min hjemmeside. Jeg har søgt på nettet og forstår stadig ikke helt, hvad jeg skal købe mig til.

Altså når jeg har en hjemmeside og jeg gerne vil sikre navnet, så jeg kan bruge det skal jeg så købe et domænenavn hos f.eks. Dandomain? Og gør det, at folk kan slå op på min hjemmeside?

Hvad gør et webhotel? Skal jeg også have et sådant for at folk "bare" kan gå ind på min hjemmeside?

Er der andet, jeg skal være opmærksom på?

Hilsener

Jeannette

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeannette :

Nu sender jeg dig igen min tekst - alene fordi jeg ikke vil sidde overhørig, at du faktisk, efter min mening er en anelse uforskammet i dine svar til mig. Jeg spørger herinde fordi jeg ønsker at lære.

Kære Jeanette

Du beder mig om min hjælp, du giver mig intet i bytte for min hjælp, ergo tager du den hjælp der kommer i den form den kommer eller lader helt være. Ja det er hårdt at blive kaldt inkompetent, men det er nu engang sådan tingene er.

Dit spørgsmål er uklart formuleret, jeg er tydeligvis ikke den eneste der ikke aner en hujende fis om hvad du spørger om da andre også har tolket spørgsmålet på samme måde som jeg gjorde.

Det at du skriver det samme én gang til hjælper mig ikke med at forstå hvad du ønsker svar på, det bidrager blot til min irritation over at du gang på gang afviser den hjælp der bliver dig givet.

Nu siger jeg det én gang til for prins knud, du har valgt 123hjemmesider som din leverandør, så er det dem du skal henvende dig til hvis du er i tvivl om noget. Det er selvfølgelig tilladt at spørge om råd her på Amino, og det enstemmige råd du har fået er "skift udbyder" det vil du ikke ... fint nok, det var så den diskusion.

Har du andre spørgsmål du ønsker svar på er du nødt til at formulere dem sådan at folk forstår dem, det har du tydeligvis ikke formået endnu, du vil tilsyneladende hellere mundhugges? Det er fint med mig, men så vil jeg hellere bruge min dyrebare tid på faktisk at hjælpe folk der lytter til de råd man giver dem.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

God vind fremover.

Bedste hilsener

Jeannette

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeanette, du har for lidt indsigt i det du spørger om derfor er svaret som det er og det vil det blive ved med indtil du sætter dig mere ind i tingene så du ved hvad du spørger om. De svar du har fået er 100% efter min opfattelse samt med stor sansynlighed en million andre også....

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeanette

For lige at svart på dine spørgsmål.

Hvad gør et webhotel? Skal jeg også have et sådant for at folk "bare" kan gå ind på min hjemmeside?

Et webhotel er det sted din hjemmeside ligger (dens hjemmeadresse), lige som når du er er i udlandet bor du på hotel, en hjemmeside gør det bare altid :D

Din hjemmeside skal altid have et sted at bo, men i den løsning jeg netop sendte til dig i en PM, er det alt sammen "indbygget" så du behøver ikke tænke på webhotel.

Et domænenavn kan du også købe gennem den løsning jeg nævnte. Prøv at oprette dig og se om du kan se dig ud af det, ellers så send mig en hilsen, så hjælper jeg gerne.

Er der andet, jeg skal være opmærksom på?

Du skal altid være opmærksom på at din hjemmeside skal kunne findes på lige netop det du tilbyder, hvilket både kan være en hård nød at knække, eller ret lige til.

Det er også noget jeg vil hjælpe med, og som indgår i den fremsendte pris.

Håber det var svar du kunne bruge til noget.

Venligst Kenneth

Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Du får alle fem stjerner her fra mig. Jeg har desværre læst et sted her på Amino, at jeg skal være medlem 3 måneder, før jeg kan tildele stjerner. :o)

Tak for dine svar på mine spørgsmål.

Jeg har tjekket de hjemmesider, du lavet og som du har henvist til. Flot arbejde.

Alt i alt fremstår du meget kompetent og seriøs - tak fordi du gjorde min debut her på Amino til en succes! Smile

Bedste hilsener

Jeannette

 

 

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)