Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at forstå domæner/webhotel og hvad jeg skal vælge.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har oprettet en hjemmeside hos 123hjemmsider. Jeg vil primært annoncere gennem lokalannoncer og mund-til-mund metoden. Hjemmesiden skal alene bruges til at dele information om mig og mine produkter.

Så potentielle kunder skal have mulighed for at tjekke min hjemmeside. Jeg har søgt på nettet og forstår stadig ikke helt, hvad jeg skal købe mig til.

Altså når jeg har en hjemmeside og jeg gerne vil sikre navnet, så jeg kan bruge det skal jeg så købe et domænenavn hos f.eks. Dandomain? Og gør det, at folk kan slå op på min hjemmeside?

Hvad gør et webhotel? Skal jeg også have et sådant for at folk "bare" kan gå ind på min hjemmeside?

Er der andet, jeg skal være opmærksom på?

Hilsener

Jeannette

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil være selvstændig og gerne vil tages seriøst skal du ikke have en hjemmeside hos "123hjemmesider", jeg tror istedet jeg vil anbefale dig at henvende dig til en professionel og få hjælp til hele processen ... det lyder ikke som om hjemmesider hverken ér eller skal være din stærke side :)

Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Tak for input - jeg har også selv tænkt tanken omkring 123 hjemmesider. Og du har ret - det er ikke min stærke side. Da jeg alene skal bruge hjemmesiden som informationsforum om priser, har jeg alligevel valgt at starte op med 123. :o)

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ikke du lytter til de råd du får hvorfor spørger du så i første omgang?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeannette :
Tak for input - jeg har også selv tænkt tanken omkring 123 hjemmesider. Og du har ret - det er ikke min stærke side. Da jeg alene skal bruge hjemmesiden som informationsforum om priser, har jeg alligevel valgt at starte op med 123. :o)

Mikkel har ret. forskellen ligger ofte i detaljen, men hvis nu det er en kikset hjemmeside, der gør at den skræmmer folk væk fra dig, hvad så?

Blot en strøtanke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvis ikke du lytter til de råd du får hvorfor spørger du så i første omgang?

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jeanette,

som de andre påpeger, så mener jeg også det er dybt useriøst at promovere noget som helst via en 123-hjemmeside.

Hvis du ikke selv orker at sætte dig ind i produktion af en hjemmeside findes der masser, der gør det helt nede fra et par tusinde.

Jeg er opmærksom på, at du naturligvis passer på omkostningerne i starten, men nogle gange skal man også vurdere sin egen indsats. Og at lave en 123-hjemmeside viser at man ikke selv tror på sin idé...

Blot min ydmyge mening...

Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Jeg tager skam i mod alle slags råd med kyshånd - ydmyge eller ej. :o)

Det sjove i denne debat, er at Mikkel lægger ud med at svare på noget, som jeg slet ikke spørger om. Så lige nu har jeg faktisk slet ikke fået svar på mine spørgsmål. :o)

Når I nu har ladet debatten tage en drejning om hvorvidt det er seriøst med 123, så bliver jeg da nysgerrig. Er det selve navnet 123 hjemmesider, der er useriøst eller er det indholdet.

I min verden er det indholdet, der tæller, men det er også blot min ydmyge mening... :O)

 

 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mikkel.

Som jeg netop har skrevet til Brian, så var det faktisk slet ikke det, jeg spurgte om, som du har været så sød at reflektere over.

Så derfor takker jeg pænt for dit input og håber, at nogen vil svare mig på det, som jeg spørger.

Hilsener

Jeannette

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeannette :

Hej Brian.

Jeg tager skam i mod alle slags råd med kyshånd - ydmyge eller ej. :o)

Det sjove i denne debat, er at Mikkel lægger ud med at svare på noget, som jeg slet ikke spørger om. Så lige nu har jeg faktisk slet ikke fået svar på mine spørgsmål. :o)

Når I nu har ladet debatten tage en drejning om hvorvidt det er seriøst med 123, så bliver jeg da nysgerrig. Er det selve navnet 123 hjemmesider, der er useriøst eller er det indholdet.

I min verden er det indholdet, der tæller, men det er også blot min ydmyge mening... :O)

 

 

Hej Jeanette,

vi var måske også lige hårde nok.

Selve 123-vnavnet er det der virker mest useriøst, men også de ensartede designs fortæller mig også, at man ikke tager sin forretning seriøst. Det er blot min personlige mening men tror jeg deler den med rigtige mange.

Og som nævnt behøver en hjemmeside koster hverken 5, 10 eller 20 tusinde nu om dage...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)