Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøsitet søges

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt amino freelancer og udlagt et par opgaver.

og har fået tilbud som lå langt over det jeg havde angivet som budget og opgaver under...

Det største problem som jeg ser på freelancer er at man mener de kan løse opgaven, men når det kommer til stykket så kan de ikke. En grafikker som skal lave paperline, kan pludselig ikke lave brevpapir design uden det skal koste ekstra og en webgrafikker kan pludselig ikke lave grafisk arbejde kun sætte wordpress op uden andet...

Dog læste jeg alle bud som kom ind, jeg så alles profiler og referencer, men stadig så oplever man at man må afvise den man i første omgang valgte...

For at få bedst muligt ud af freelancer delen vil jeg mener at man "får svar som man råber i skoven..." Altså man skal være ret god til at beskrive opgaven, selv den mindste opgave, og gerne vedlægge dokumenter, ideer etc...
Men også en opsang til dem som svarer, man vinder ingen opgave ved ikke opgaven bare ved at skrive man kan løse opgaven hurtigt og billigt til xx kr, og her kan du se en reference liste...

Det skal være mere personligt, fortælle hvad du kan som passer lige til denne opgave og hvad man får med...

Så hvorfor skal du ikke kunne få opgaven, når der er en som har underbudt den til 30 kr... Og du vil gøre det for 199,- ja du må jo fortælle udbyder hvorfor han skal vælge dig, hva du kan, hvilke erfaringer du har med lige den type opgaver...

Intet kommer forærende, heller ikke på Amino...

/M

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder lige nu monster meget med Amino Freelancer og der er allerede sket meget.
Vi har gjort næsten alt lettere at gøre og mere overskueligt.
Vi har lavet en funktion der "irriterer" folk der ikke afslutter opgaver eller giver karakter.
Vi kommer med et filter, så man kan nøjes med at blive alertet på opgaver under en hvis størrelse eller timepris og meget andet.

Dertil kan man nu smide en offentlig kommentar på en opgave og der kan man jo "quizze" folk  på hvad der gerne vil opnå.

Så lad os nu se om ikke det hele løser sig.

De bedste hilsner

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Indrømmet Martin, tingene ER blevet meget bedre - og bliver det sikkert i endnu højere grad frem over. Men hvis ingen tør stikke hånden i bistadet finder vi jo ikke ud af hvor skoen trykker ;-)

Jeg har da fået en del brugbare tips i denne tråd, og mon ikke der kommer flere endnu.

Keep up the good work!

//Søren

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Falkenberg Johansen:

Det er meget fint det Martin siger her, jeg har set/hørt klippet før. Men det ændrer altså ikke ved at vi er mange der synes vi spilder vores tid på at byde ind på Amino Freelancer.

Personligt synes jeg hele Amino skulle være et betalingssite, så alle gav 99,- om måneden for at være med. Så kunne der måske være en udvidet del (Amino Plus) til kr. 149,- eller lignende.

På den måde ville der være mere seriøsitet over hele linien?!

//Søren

Jeg er grundlæggende helt enig med dig, hvad angår Amino Freelancer. Jeg har personligt selv fravalgt denne "funktion" (efterhånden længe siden), så lad mig give dig et velment råd, Søren: Gør det samme som mig! Wink

Amino Freelancer er fint for dem, der kan leve med de priser, der handles med derinde. Kan man ikke det, - jamen, så find dine kunder andetsteds. Det er det ikke værd at gå og blive pisseirriteret og småindebrændt (Angry, fordi der ikke er nogen "retfærdighed" til. Og tro mig, jeg faldt selv i den fælde.

Faktum er, at nogen gerne vil løse opgaver for noget nær nul og niks, og at andre er godt tilfredse med et udført arbejde, der måske nok godt kunne være en hel del bedre, men som de jo alligevel ikke selv ville have kunne løse halvt så godt. Så det er godt nok for dem, der ikke har så mange penge at spendere.

Efter at have skrevet salgsbrev efor andre i årevis, har jeg endelig taget mig sammen til at skrive et salgsbrev på mine egne vegne, som jeg vil sende ud til mellemstore, større og store virksomheder. Jeg er helt vildt glad for - og stolt over - resultatet, og jeg kan næsten ikke vente med at få det sendt ud.

Brug Amino som et sted, hvor du henter inspiration og giver andre inspiration. Og hvis du så er så heldig, at der falder en god Amino-kunde ned i din forgyldte turban, så er det jo bare skønt. Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Søren Falkenberg Johansen:

Det lyder som om der er nogen der har tisset på din sukkermad Lone :-)

Tilgengæld har nogen så lagt en orn'li dej på din hva?!

Nej .. hvis du ikke kan lave penge på Amino freelancer så hold dig væk derindefra? Vi andre kan godt lide det, og vi har lært at vende de andres svagheder til vores egen styrke. Jeg har fået en del opgaver derinde som jeg ikke har vundet, simpelthen fordi folk kontakter mig bagefter når ham som vandt har fucket up i det og intet virker.

Det handler ikke om at Amino Freelancer er defekt, men om at du ikke er dygtig nok. Sorry to say, måske kommer der nye features der kan give dig en lidt stører chance, men så længe du render rundt med den dino-holdning du har der vil de nye(og billige) til enhver tid kunne løbe i cirkler omkring dig med overlyshastighed og snuppe opgaverne for næsen af dig ... og tak for det da, det ville da være noget lort hvis alt business resolut skulle gå til de gamle og erfarne, så kunne vi jo aldrig starte noget nyt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne man ikke få e-mail vis nogle byder på ens opgave jeg opdaget først 6 måneder efter den var opsat nogle havde budt på min opgave man kunne få en e-mail og pm

god ide der står øverste på oppe i sin amino.dk profil der er ulæste beskeder , der kunne også stå ulæst tilbud Amino Freelancer

Dette synes jeg kunne hjælpe meget , måske tog nogle også en mindre seriøst når man første opdager opgaven så sent

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino er en side til at hjælpe både de med penge og dem uden..

er lidt skuffed at alderrede nu kan jeg læse mig frem til at det der kaldes pro bono åbenbart er ikke folks interrese længe.. det er meget trist.. for kende mange med fed ider der bare har det så småt med pengende..

Men så er er amino hvor man kan lære noget og skabe et større netværk, indtil man ser et eller andet der lige skal spille ( jeg har masser af penge lad os lave det til en betaling side) ej ved du hvad hop lige ned fra skyerne og find jeres hjerter frem og byd noget mere til det her liv end bare penge penge .. giv folk en chance.. er i utilfredes så find en ny side. og ikke lad det gå ud over os andre..

tak og go dag

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Zaneta kazimirow:

Amino er en side til at hjælpe både de med penge og dem uden..

Nu er det Amino freelancer vi taler om her, og det ligger sådan set pænt meget implicit i navnet at det er et sted hvor folk køber og sælger ydelser, så ja det diskriminerer imod dem som ingen penge har, på præcis samme måde som f.eks. Føtex og Netto gør. Jeg ser ikke dit problem?

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nu mener heg heller ikke helt uden penge vel.. det kaldes metafore om det er freelance eller ej.. så slap dov af mener bare om de byder 30 kr eller 1000 kr kommer nok an på hvad folk har råd til ik

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Zaneta kazimirow:

så slap dov af

Nu kunne jeg godt begynde med udbud og efterspørgsel, men jeg fornemmer at du blot at ude på at trol'e and i won't feed the troll.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)