Køb et Amino Sponsorlink
Hej folkens!
Jeg er ejer af en stor side på Facebook: Alt til forfesten Jeg er en helt "normal" studerende gut fra Fyn, som ønskede at lave en side der samlede alt til ens forfest / førfest.
Man sidder tit til en privatfest / forfest og tænker "Hvad skal vi høre?" "Har du ikke en god drinkopskrift?" osv.
Missionen var at samle alt på ét sted! Og det er lykkedes. Jeg har ikke i sinde om at oprette nogen form for hjemmeside til dette koncept, da Facebook er et GENIALT sted at kommunikere på.
På de forskellige sider er det muligt at finde / oprette: Musik til festen, Drinkopskrifter, Ugens tilbud på alkohol, Mobildiskoteker og drikkelege m.m.
Vi er netop også blevet færdig med vores android-app. Applikationen indeholder Alt til forfestens lister.Der er også et drukspil med. Se mere her
Hvis nogle skulle være interesseret i at nå rigtig mange festglade / unge mennesker, i form af reklamebannere, kan i kontakte mig i PM eller på email: reklame@partymemo.dk
Statistikker:
- Vi har +/- 9000 unikke besøgende om dagen- Sidens "medlemmer" er på 36.000+ lige p.t. ( Den stiger næsten hver dag )- Vi har besøgende fra Sverige og Norge. Dog er det selvfølgelig Danmark der dominerer.
Ønsker du mere information er du velkommen til at skrive en mail - reklame@partymemo.dk
Ha' en fortsat god dag.
Med venlig hilsenKen LynggaardAlt til forfesten
Ejer af Wunderly - Kreativt webbureau | Hjemmesider, smartphone apps & Facebook strategier.
Jeg har sendt dig et svar Miguel Molina :-)
Tusinde tak for din henvendelse.
Med venlig hilsenKen Lynggaard
Kunne godt tænke mig lidt nærmere info :)
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hey,
Meget interessant, og totalt "grineren" side på et eller andet plan... Synes det er fedt fundet på...!
Kan du ik smide en PM med hvad reklamen koster osv...
På forhånd tak...
Dbh. Rasmus
Jeg smider lige nogle PB's afsted til jer :-)
Tak for jeres henvendelse!
Send også gerne til mig.
Det er hermed gjort! :-)Med venlig hilsenKen Lynggaard
Hej Ken,
Du må meget gerne sende en PM til mig ligeledes.
Har nogle spændende ideer og tanker for begge parter.
/Rasmus
CACTUS mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk
Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf
PB sendt afsted! :-)
Send gerne en mail til mig.