Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pluklager tilbydes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :









Pluklager tilbydes

Er jeres web-shop ved at blive større og er den ved at forvandlet jeres hjem (som I før kunne have inviterede BO Bedre indenfor til en fotosession med god og stolt samvittighed) til et sandt lagermareridt. Trænger jeres web-shop til den fulde opmærksomhed for at udvikle sig, men mangler I tiden fordi I er ved at drukne i pakkeordre.




Løsningen er enkel


Outsource jeres lager til os.




B.2.C


Business : Det er jeres butik.!


I modtager bestilling fra kunden og videresender den til os.


I har tid og overskud til at blive større og tjene flere penge.




To: Vi er jeres lager!


Vi modtager jeres vare


Opretter dem i vores system


Pakker og sender dem til jeres kunde samme dag.




Customer: Er jeres kunde!


Kunden modtager varen.




Husk


En tilfreds kunde er en god kunde og gode kunder vender tilbage.




Info om jeres nye lager:


I 2006 solgte vi vores familiefirma gennem 5 år  i Københavns frihavn  hvor vi tømte containere,  og havde tilhørende lager samt arrangerede  transporter,  men vi manglede et pluklager.


Stedet er fundet .Opvarmet lagerlokaler med gode forhold, 700 m2, ideelt til formålet.


Vi tømmer stadigvæk containere og har daglig kontakt til en b

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik,

 

opret venligst kun indlægget 1 gang!

Jeg har flyttet det andet...

 

Du har ikke en hjemmeside ? Jeg tror de fleste gerne vil se/læse lidt mere om jer, inden man sender hele sit lager afsted til jer!

 

 

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager at der blev oprettet flere indlæg på samme tråd det var ikke meningen.er ny i dette forum.

 

Hvad angår hjemmeside er den under opbygning :)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik,

Det lyder som et rigtigt interessant koncept....og ja: gad vide om der ikke er mange af den ye netshops der skyder op der kan se fidusen i at have et eksternt pluklager..... Desværre er mange mindre netshops ordrer typisk ganske små i værdi (fx. en enkelt t-shirt, én DVD eller nogle batterier), og så kan det måske ikke bære at du kommer ind over?!

Er det kun B2C eller håndterer i også B2B? Her vil der jo nok typisk være størrer men færrer ordrer? - Og måske også generelt større lagerbehov? - eller er dette mere noget for de "store spillere" ( DFDS etc.)

Og har du nogle referencer?

Hvor store/små sendinger kan i håndtere (både i antal og i fysisk størrelse)?

Kan du indikere hvad beløb man skal regne med ... uanset dette sikkert er rigtigt svært at sige

Nu er jeg ikke inde i branchen, men hvad med forsikring - er varerne forsikret på jeres regning, og i givet fald til kostpris, potenteiel salgsværdi (hvilket i visse tilfælde er en mere reel pris), eller? - Og gælder det alt fra stormflod, museangreb vanskader, brand, hærværk og tyveri?

Hvor i landet holder i til - København SV?

Martin
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
 hej henrik

 

det lyder rigtig spændende vil meget gerne hører mere

 

Rasmus

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin


 


Selvfølgelig kan det være svært for de små net-shops at finde pengene til et eksternt lager og i starten er det måske både nemmere og billigere at gøre det selv og med hjælp af familie og venner går det et langt stykke hen af vejen. Men lige pludselig står de måske med et lagerproblem der gør at deres priotering af tid ligger de forkerte steder og shoppen kan ikke følge med. Det giver utilfredse kunde og i travlheden sker måske fejl og det må der ikke. Vi håndtere B2B  hvilke vi har gjort i 5 år i frihavnen , det er dog en del mere begrænset nu da vores m2 er blevet betydelig mindre.


 


Jeg vil helst ikke ind på konkrete beløb vi tager en god snak om antal ordre pr mdr. antal vare nr  og nogle andre ting og så laver vi et tilbud.


Hvad angår forsikring skal du selv have en erhvervs forsikring på dit varelager også selvom det er hjemme i privaten. Nogle firmaer vil gerne medforsikre kunderne men lægger så forsikringen oven i prisen som et forsikringstillæg det har vi valgt ikke at gøre. 


 


Referencer ja det har jeg du må meget gerne ringe til mig og hører nærmere


Område spænder vidt. Vi håndterer bøger tøj makeup hårprodukter gulve skibsreservedele sidstnævnte kommer dog ikke ind på lageret


Vi har håndteret alt… fra medicinpulver konservesdåser amerikanerbiler  osv


 


Vi holder til på Amager ikke langt fra Kastrup lufthavn.


Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus


Hvis du sender en pm med dit nr kan jeg ringe dig op


Eller du kan kontakte mig på 40741950


 


Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
PM sendt.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

 

Jeg står og mangler nogen til at pakke en reklameopgave er det noget i kan klare?

 

Hilsen

 

Maya

 

 

 

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ever

 

Der ligger et tilbud til dig (pm)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)