Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig videre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har fået lavet den her hjemmeside www.gamblertips.dk hvor der skal komme gode råd om sport og spil.

Mit problem er bare, at jeg ikke har noget som helst forstand på sådan noget hjemmeside halløj, og hele idéen var at jeg bare skulle komme med de gode råd. Så nu vil jeg gerne have noget hjælp til, at blive gjort "synlig" så folk kan finde min side på google og den slags. Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, da jeg er helt tabt bag en vogn med sådan noget her :-)

 

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udmærket klar over at designet ikke er optimalt, men jeg håber der er en der kan hjælpe lidt alligevel :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Umiddelbart kunne jeg forstille mig at konkurrencen var forholdsvis hård på noget som gambling & sport tips. Derfor er det nok en rigtig god idé at sætte dig godt ind i søgeordsoptimering fra bunden. 

Jeg vil anbefale dig at læse Mikkel Demibs SEO 2.0 eller Thomas Rosenstands SEO LEX, så burde du være udemærket dækket ind. Så er det bare med at komme i gang med at skrive nogle gode og brugbare indlæg.

Venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du kan starte med er at give hver din side en unik title.. Alle sider skal have H1, H2..

Du kan også optimere dine url med lidt mere unike titler. Du kan også begynde på link building, hvis du nu laver en link signatur her på amino så er det en begyndelse :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Du har valgt at gå ind på et marked med enorm konkurrence, det er derfor vigtig at du bruger en masse tid på SEO eller på dansk at søgemaskine optimerer således de ryger længere op listen på google når folk søger på det indhold du har på din side.

Du kan finde en masse nyttigt information vedr. SEO på amino, på google og ellers kan der lånes gode bøger omkring det på biblioteket. Hvis du beslutter dig for ikke at ville sætte dig ind i SEO kan du selvfølgelig betale dig fra det. Her kan amino freelancer tit anbefales :)

Udover SEO vil jeg anbefale dig at bruge meget tid og ressourcer på at differentierer dig fra dine konkurrenter. Du skal hele tiden sørge for at produktudvikle og udvikle dit koncept, således du er en lille skridt foran dine konkurrenter hele tiden, ellers vil du på et marked som oplever monopolistisk konkurrence miste mange kunder/brugere hvis du blot falder ud i mængden.

Men ja kort sagt skal du gøre 3 ting for at komme længere op på google's liste:

1) SEO

2) SEO

3) SEO

Mvh.

Morten S.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)