Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skær det ud i pap for mig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er en der vil skære det ud i pap :-)

Jeg er ikke så god til det med SEO, Linkbuilding osv...

Jeg er for en uge siden startet hjemmeside www.legehjulet.dk

Jeg bruger adwords til annoncering og det er jo fint nok. Men er der ikke en der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer langt op i placering på google, når man f eks søger på løbecykel..

Hvad og hvordan skal jeg gøre helt præcist ??

Mvh

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kim andersen:
Hvad og hvordan skal jeg gøre helt præcist ??

Hej

Der findes ikke lige 3 linjer som beskriver hvad du skal men der findes flere gode bøger om SEO her kan du nå rigtigt langt.

Held og lykke...

/allan

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din hjemmeside, den er virkelig fed...

Men jeg vil anbefale at du søger efter lidt information om SEO venlige urls,

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

kim andersen:

Men er der ikke en der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer langt op i placering på google, når man f eks søger på løbecykel..

Hvad og hvordan skal jeg gøre helt præcist ??

Lad mig gøre et forsøg: helt overordnet er der to metoder hvorpå at du kan blive mere synlig i de organiske resultater. Du kan enten selv optimere dit site, eller du kan betale dig fra det. Hvis du vælger at betale dig fra det, skal du have fat i en SEO-gut som skal stå for din optimering - modsat Google Adwords som jeg kan forstå at du benytter, kan du ikke betale Google for at blive synlig i den organiske del. Lad mig her give dig nogle basale råd, som du helt sikkert vil kunne mærke rykker dig fremad i søgeresultaterne.

Step 1: find den underside som du ønsker at målrette søgeordet "løbecykel". Det kan være din forside, kategoriside, eller en specifik landingpage - vigtigst er bare, at du er nød til at prioritere. Du skal nemlig gøre det tydeligt for Google, hvilken underside der "handler mest" om løbecykler. I modsat fald ville du nemlig have en masse undersider, som hver især kun handlede en smule om løbecykler.

Step 2: Sørg for at din løbecykler-underside bliver optimeret. Skriv en god lang tekst hvor ordet løbecykler fremgår flere gange af teksten - en god tommelfingerregel er at ordet skal fremgå 3-5 gange pr. 100 ord som du skriver. Sørg dernæst for at søgeorden fremgår først af din title (den linje som folk ser i toppen af deres browsere). Et eksempel på en god title kunne være "Løbecykel - køb en billig løbecykel hos legehjulet". Tænkt om muligt også søgeordet ind i din overskrift samt i din URL.

Step 3: Byg interne links til din underside. Hver gang du skriver ordene løbecykel, løbecykler, løbecyklerne osv. et sted på din webshop, skal du lave et link til din underside om løbecykler med søgeordet som ankertekst. Du har allerede et tekststykke på din forside, som er velegnet til at proppe et par interne links ind - det er både godt for søgemaskinerne samt for de besøgende.

Step 4: Byg eksterne links til din underside. Sørg for at bygge eksterne links (links fra andre hjemmesider) til din underside, gerne med relevante ankertekster. Så frem for at skrive "Jeg er for en uge siden startet hjemmeside www.legehjulet.dk" kan du skrive "Jeg er for en uge siden startet hjemmeside, hvor jeg blandt andet sælger løbecykler". Sørg desuden for at udfylde din Amino-signatur (kan gøres under ret profil) samt en profiltekst, som vil blive offentlig hvis du har udfyldt i omegnen af 80% af samtlige profilfelter her på Amino.

Held og lykke med projektet!

/ Emil Blücher

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for mange svar.

Men jeg er virkelig ikke ret god til det. Hvordan laver jeg undersider ??

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersider er alle andre sider end din forside...

/JG

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jeg klar over :-)

Men hvordan laver jeg links til undersider som han har skrevet til hjælpe ?? Er det fra kontrol panelet eller ?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kim andersen:
Er det fra kontrol panelet eller ?

Det lyder som rigtigt, men du bliver nød til at forklare hvilken system du bruger, ellers bliver det svært at hjælpe dig.

/allan

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig... :-)

Prestashop.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kim andersen:
Prestashop.

Du kan med fordel høste en masse info i deres forum

Jeg kender desværre ikke Prestashop, så ved ikke om den har interne link funktionen, men mon ikke der kommer en forbi som ved det ...

/allan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)