Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Donations knap på hjemmeside...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at svare på mit spørgsmål her...

Er det lovligt at smide en donations knap på sin hjemmeside, sådan uden videre... Altså hvad jeg mener er, f.eks.:

Man har en side som omhandler kræft syge, altså en slags forum, hvor pårørende og syge kan chatte og læse alverdens annoncer osv. osv... Der vil man så gerne have en knap hvor man kan donere penge, til evt. børne afdelingen på Odense sygehus... Pengene skal så gå ubeskåret til formålet selvfølgelig, minus betaling til betalings-gateway...

Hmm, håber I forstår hvad jeg mener... Det er ikke specifikt ovenstående som min side skal omhandle, men ideén er lidt den samme. Min side er ikke færdig endnu, så derfor denne lille detalje...

På forhånd tak.

Dbh. Rasmus

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se et problem hvorfor du ikke skulle måtte det.. Hvis alt er som det skal være uden skumle tnaker bag ideen så burde du sagtens sætte en donation knap på din side.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det må du godt Smile. Jeg kan godt hjælpe dig med det du kan sende en pm eller ring til mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mener jeg osse, men altid godt at høre andre folks meninger...

Mener bare at have læst et sted tidligere, at der var nogen som havde en masse bøvl med noget lignende, men kan sgu ik finde artiklen... Anyway, muligvis havde de ikke helt rent mel i posen, det ved jeg ikke...

Dbh. Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigste Webhosting:

Hej,

Det må du godt Smile. Jeg kan godt hjælpe dig med det du kan sende en pm eller ring til mig.

 

Smider dig lige en mail inden længe... Takker...

Dbh. Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ja hvis de bare selv tager pengene jeg så må du ikke. Man vil da blive sur hvis man fx giver nogen penge til kraft. Men ham der ejer siden tager din penge og dem med kraft får ikke noget.

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på du skal have tilladelse til det.

Så et DRs "kontant" på nettet den anden dag der netop handlede om indsamlings firmaer (er sikker på du stadig kan finde den på DRs hjemmeside)

Du skal aflaegge regnskab for indsamlingen så de kan se du ikke bruger 75% på admistration osv.

Jeg siger ikke du vil snyde nogen men kunne du forstille dig hvordan der ville blive snydt hvis alle måtte oprette en side med en sådan knap?

Der ville nok komme 300 sider der ville ligne div kendte hjaelpe orginationer på en prik så gamle fru jensen tror hun stötter Dansk RodeKors og så sidder der et par svindlere bag.

Syntes du skulle gå ind på DRs hjemmeside og kigge efter det program under "Kontant"

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigste Webhosting:

Hej igen,

Ja hvis de bare selv tager pengene jeg så må du ikke. Man vil da blive sur hvis man fx giver nogen penge til kraft. Men ham der ejer siden tager din penge og dem med kraft får ikke noget.

 

Ja det er vist en selvfølge...Cool

Dbh. Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PepsiMax:

Jeg er ret sikker på du skal have tilladelse til det.

Så et DRs "kontant" på nettet den anden dag der netop handlede om indsamlings firmaer (er sikker på du stadig kan finde den på DRs hjemmeside)

Du skal aflaegge regnskab for indsamlingen så de kan se du ikke bruger 75% på admistration osv.

Jeg siger ikke du vil snyde nogen men kunne du forstille dig hvordan der ville blive snydt hvis alle måtte oprette en side med en sådan knap?

Der ville nok komme 300 sider der ville ligne div kendte hjaelpe orginationer på en prik så gamle fru jensen tror hun stötter Dansk RodeKors og så sidder der et par svindlere bag.

Syntes du skulle gå ind på DRs hjemmeside og kigge efter det program under "Kontant"

 

Nej for hvis du sagde at jeg ville snyde, ville du jo bare være en klaphat, ik...?!Cool

Det er jo lige præcis derfor jeg har smidt denne tråd op, for at høre om der er nogle som ved noget om det....

Dbh. Rasmus

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta et kig på det her program. Jeg er sikker på du får svar på dine spörgsmål.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/Se_kontant.htm

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)