Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer,
Hos House of Kids har vi lavet en event på lørdag hvor der spilles finale i Champions League. Her kan man forudbestille de kommende nye klubtrøjer og spillersæt fra Barcelona og Manchester. Er virkelig spændt på om folk er klar på at forudbestille en trøje, som de ikke på forhånd aner hvordan kommer til at se ud.... :·) og som først leveres i starten af august. Det kommer nu an på en prøve ;·)Hvis du i dit netværk har fodbold-gale børn - vil jeg blive glad hvis du vil dele ud om arrangementet.Du kan læse om det her.
Mange hilsener Helle
Skide god idé synes jeg...
Held og lykke med det...
Dbh. Rasmus
Held og lykke med det! Barca's trøje for 2011/2012 ser dog sådan her ud:http://www.bkrw-sport.com/wp-content/uploads/2011/05/nike-barcelona-jersey-2012-1.jpg
Tak skal I have :·)Nike vil ellers ikke have billederne ud før release - men der er da vist en som ikke helt har forstået det budskab et eller andet sted :·) men fedt design når det skal være :·)
Ib Leif: Held og lykke med det! Barca's trøje for 2011/2012 ser dog sådan her ud:http://www.bkrw-sport.com/wp-content/uploads/2011/05/nike-barcelona-jersey-2012-1.jpg
Er det mig eller bliver de Barca-trøjer grimmere og grimmere for hvert år? Hvor er den klassiske Barca-trøje med den mørkeblå og mørke bordeaux farve? Back to old school please!
Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!
Gucci Solbriller -- Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.
Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
De blir 100% grimmere og grimmere, og ja helt enig, back to old school...!
Men wtf., de kan sgu spille bold dem der...
Helle - houseofkids.dk:Nike vil ellers ikke have billederne ud før release - men der er da vist en som ikke helt har forstået det budskab et eller andet sted :·)
Tror du har fået forkert information... for selv på Manure hjemmesiden er de vist ;)
Men held og lykke med salget
Hvorfor kan man ikke bestille nu?
Jeg har en solid erfaring med Google Places, SEO, Webshops, Analytics og AdWords.
Og så er jeg altid klar på en god snak
Rasmus: De blir 100% grimmere og grimmere, og ja helt enig, back to old school...! Men wtf., de kan sgu spille bold dem der... Dbh. Rasmus
Tja jeg syntes da den er ganske fed. Den nuværende er ikke så fed som den forrige, men den nye syntes jeg er ret nice.
Men fed ide med forudbestilling....
Martin
Ja, der var vist release på billederne før jeg troede :·)
Grunden til det først er på lørdag - er for at lave en lille event ud af det på selve finaledagen :·)