Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan pokker kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle sammen.

Jeg undrer mig virkelig over, hvordan det kan være muligt for webshops som DealExtreme, AliXpress osv. at sende varer fragtfrit fra Kina til Danmark. Du kan købe ting helt ned til $1, og stadigvæk få fri fragt? Hvordan er det muligt?

Vh Frederik

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står garanteret også en minimumsordre? Altså f.eks 1000 styk af samme varer? :-)

God dag.. :)

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De håber vel på at man kommer tilbage og køber. Hvis man så bliver "stamkunde" kan det jo nemt give overskud

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Der står garanteret også en minimumsordre? Altså f.eks 1000 styk af samme varer? :-)

God dag.. :)

Ikke på deal extreme nej.

--

Mit bud er at de samler en masse sammen og sender det så i containere og lignende. Ellers har de en aftale med de kinesiske postvæsen som nok har en aftale med andre postvæsner.

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Niks. Jeg har selv købt et iphonecover inde på AliXpress til omkring $1. Jeg fik coveret nogle dage efter helt uden problemer. Og det var fra leverandør i Kina? Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt forestille mig, de har nogle samarbejdspartnere som har et del-lager fx i Europa og USA, så de kan sende varerne meget billigt, fremfor at skulle sende fra Kina hver gang.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktsik et rigtig godt og interessant spørgsmål. 

Jeg tror mest på de har nogle dellagere eksempelvis i europa, USA og andre steder som gør det lettere og billigere for dem at fragte varerne. Der udover må de også have nogle aftaler eller partnere, da det jo alene i dagens Danmark koster helt vanvittige 5,50kr at sende et almindeligt brev. Jeg kan heller ikke helt se mig 100% ud af hvordan det kan skrues sammen og stadigvæk være fordelagtigt for virksomheden. Men hvis det fungerer for dem og giver overskud, hvilket det garanteret gør, så har de da skudt papegøjen og fundet en virkelig god, effektiv og ikke mindst billig model for at transporterer og sælge der varer world wide.

Mvh.

Morten S.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja det koster at 8 kr at sende et brev i Danmark mens du kan sende et brev fra Hong Kong f.eks. til 3.5 kr

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Prøv med 8kr. Fra 1. april kom der nye priser, hvilket ikke gør det meget bedre.

Jeg sidder med et datablad fra Hong Kong, hvor det står det koster 108 Hong Kong dollar at sende en pakke på under 500g til Danmark (74 kroner).. Det kan i hvert fald ikke være de priser som de har.

(Som nævnt er det dog helt andre priser for breve - de ligger imellem 2-10 Hong Kong dollar alt efter vægten)

Som nævnt kan det være en eller flere:

  • De håber på du handler der igen til en noget større ordre
  • Del-lager
  • Konsolideret post 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der tror jeg faktisk jeg vil holde med Max, at de håber på folk for en god oplevelse ved dem. Så de kommer tilbage igen.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)