Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du prøvet goviralnetwork.com?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle her der har brugt eller bruger goviralnetwork.com?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh, men det skal da komme an på en prøve! så vi kan se hvad det er for noget.

Tilmeldingen er netop gennemført, jeg vender tilbage når jeg hører fra dem.

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt det i et stykke tid, og har da tjent en del på det. Dog har jeg endnu ikke fået udbetalt pengene endnu, men jeg kender flere der har. Så det er klart anbefalelsesværdigt!

I hvilken sammenhæng vil du bruge det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en video liggende under anmeldelsen af LG Optimus 2X, som er hentet hos dem. Der er ikke længere budget på kampagnen, men videoen er stadig live, hvilket er et plus, så man ikke skal udskifte materiale i tide og utide.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop brugt det på et af mine sites. Jeg fik indtil idag 815 visninger af en video, og fik 243 kr. ud af det.

Jeg syntes det er lidt til grin at man får 240 kr. for 800 visninger af en video på ca. 1 min.

Jeg har derfor fjernet videoen igen. Den fylder for meget i forhold til hvad man får ud af det.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at det er fedt nok, dog er det den hane ved det, at det kræver en helt masse besøgende for at det skal give noget man kan leve af. 

Jeg følger det er lidt ligesom Adsense - det kræver mange besøgende, for at det giver noget at leve af.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet svar, og min side er nu godkendt.

Så må vi se hvad det kan bruges til.

umiddelbart er det da en interessant form for markedsføring.

Dog har de ikke andet end 18 film på den danske liste, men mon ikke der kommer flere.

Derudover kunne jeg godt bruge et mindre format til side bannere osv.

Se hvordan det ser ud på min side her: http://www.ibuster.dk/

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv har jeg brugt goviralnetwork til posting på facebooksider. Der tjente jeg ca. 100 kr, hver gang jeg delte videoen. Så det var en god forretning for mig! Men den side jeg brugte, er nu lukket, så jeg kan desværre ikke gøre det mere.

Men facebook er altså også en god mulighed, hvis man ejer nogle fb-sider med mange fans!

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv har jeg brugt goviralnetwork til posting på facebooksider. Der tjente jeg ca. 100 kr, hver gang jeg delte videoen. Så det var en god forretning for mig! Men den side jeg brugte, er nu lukket, så jeg kan desværre ikke gøre det mere.

Men facebook er altså også en god mulighed, hvis man ejer nogle fb-sider med mange fans!

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv har jeg brugt goviralnetwork til posting på facebooksider. Der tjente jeg ca. 100 kr, hver gang jeg delte videoen. Så det var en god forretning for mig! Men den side jeg brugte, er nu lukket, så jeg kan desværre ikke gøre det mere.

Men facebook er altså også en god mulighed, hvis man ejer nogle fb-sider med mange fans!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)